همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس؛

متن پیام فرمانده بسیج سپاه ناحیه دیر به مناسبت هفته دفاع مقدس

سلام بر کبوترانی که خلعت زیبای شهادت را پوشیدند و پر به آسمان گشودند.
کد خبر: ۸۵۷۰۶۱۵
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر؛ میرزا احمدی فرمانده سپاه سیدالشهداء (ع) شهرستان دیر  بمناسبت هفته دفاع مقدس پيامی را صادر کرد که بشرح زیر است:

بسمه تعالی

با یاد و خاطره شهدا و امام شهدا و آرزوی توفیق روز افزون و طول عمر با عزت مقام معظم رهبر«مدظله العالی».

سلام بر شهدا و سلام بر خانواده شهدا؛ سلام بر ایثارگران، رزمندگان، آزادگان، جانبازان عزیزی که پا در زمین شلمچه و طلائیه گذاشتند و در زیر آفتاب سوزان وقتی آب قمقمه شان تمام شد، قمقمه ها را خاک کردند تا یاد آب نیفتند. سلام بر کبوترانی که خلعت زیبای شهادت را پوشیدند و پر به آسمان گشودند.

تبریک عرض می کنم فرا رسیدن بازگشایی مدارس، دانشگاه ها، حوزه های علمیه و بهار علم و دانش را خدمت معلمان و دبیران و فرهنگیان و دانش آموزان و دانشجویان و استادان دانشگاه ها و حوزه های علمیه را که فکر را به ذکر الهی و تفکر را به تدبر زینت بخشیدند و دور نمای جامعه اسلامی را رقم زدند. و همچنین تبریک عرض می کنم فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را خدمت همه مردم شهید پرور شهرستان دیر که امیدواریم به عنوان یک سرباز کوچک دین خودمان را به این مردم عزیز درست ادا کنیم.

امروز تمام ملت ایران اسلامی به گونه ای در دفاع مقدس سهیم هستند، عده ای جانشان را فدا کردند و در بهشت در پیشگاه خداوند روزی می خورند. عده ای دست و پا و چشم خود را هدیه کردند و شهدای زنده و موتور محرک ما در مقابله با جنگ نرم دشمن هستند. و عده ای مالشان را هدیه کردند تا رزمنده ای را توان جنگیدن بخشیدند و امروز ما هفته دفاع مقدس را جشن می گیریم تا با برنامه های متنوع یاد و خاطره آن عزیزان را گرامی بداریم. عزیزانی که در زمین آسمانیان را به حیرت آوردند و برای ما به ارمغان غیرت و حیاء و عفت عزت آوردند.

ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس به صورت شهرستانی برگزار شد و با همت فرماندار محترم و  مسئولین محترم ادارات و نهادها ستاد فعال شد و الحمدا... با پشتیبانی خوب برنامه های خوبی را تدارک دیدیم. این برنامه ها در سطح بخش ها با همت بخشداران محترم و فرماندهان حوزه های مقاومت و پایگاه ها و مردم عزیز برگزار خواهد شد .

امیدوارم که ان شاء الله با اجرای خوب این برنامه ها بتوانیم فضای شهرستان را به سمت و سوی آمادگی همه جانبه جهت مبارزه با جنگ نرم برده باشیم. در خاتمه از همه مسئولین محترم شهرستانی به ویژه فرماندار محترم و معاونین و بخشداران و شهرداران و شورای اسلامی شهر و بخش و روستا و دهیاران و مردم عزیز شهرستان دیر  تقدیر و تشکر می کنم.

 

 

ارسال نظرات