جانشین سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر خبر داد:

آغاز راهیان نور بوشهر با حضور سردار نقدی

جانشین سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: اعزام کاروان‌های راهیان نور با حضور وزیر آموزش و پرورش و سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در استان بوشهر آغاز می‌شود.
کد خبر: ۸۵۶۹۶۸۳
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حمید خرمدل صبح امروز در نشست هماهنگی برگزاری یادواره شهدای مبارزه مستقیم با آمریکا در خلیج فارس اظهار داشت: مردم استان بوشهر در صحنه‌های مختلف دفاع از نظام و انقلاب حضوری گسترده و پرشور داشته‌اند و شهدای زیادی را در این مسیر تقدیم کرده‌اند.

وی به رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: باید تلاش شود که در قالب برنامه‌های مختلف، این رشادت‌ها به خوبی معرفی شود.

جانشین سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تاکید کرد: باید ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جدید نیز منتقل شود که برگزاری برنامه‌های راهیان نور یکی از روش‌های مناسب است.

وی ادامه داد: از یازدهم مهرماه برنامه‌های اعزام کاروان‌های راهیان نور استان بوشهر آغاز می‌شود و رئیس سازمان بسیج مستضعفین و وزیر آموزش و پرورش در این آئین حضور خواهند داشت.

خرمدل در ادامه به برنامه‌های شهدای مبارزه با آمریکا در خلیج‌فارس اشاره کرد و افزود: این شهدا با تمام وجود در مقابل آمریکایی‌ها ایستادگی کردند و جان خود را نیز در این مسیر نثار کردند.

جانشین سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه ایمان به خدا عامل پیروزی رزمندگان و شهدای خلیج فارس بود، افزود: مبارزه شهدای خلیج فارس با آمریکا در بوشهر بازسازی می‌شود.

ارسال نظرات