به همت پایگاه بهجت النبی زابل صورت گرفت؛

برگزاری نشست مادران پرچم دار در زابل

نشست مادران پرچم داردر پایگاه بهجت النبی حوزه محبین فاطمه (س) برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۹۳۶۷
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲

به گزارش  خبرنگارخبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه اطلاه اطلاع رسانی سپاه سلمان، سمیه بزی مربی صالحین این حوزه در این نشست به فداکاری و ایثار زنان و مادران شهدا اشاره کرد و افزود: مادران و همسران شهدا در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس نقشی مهم، موثر و تأمل برانگیز داشتند تا جایی که می توان گفت این افراد مربیان نسل های بالنده کشور و عامل افتخار آفرینی فرزندان و همسران خود در این عرصه ها بوده اند.

وی بیان داشت: بر کسی پوشیده نیست که شجاعت، ایثار و خصوصیات اخلاقی یک شهید مرهون تربیت مادری است که خود عامل به فضایل اخلاقی بوده است.

بزی ادامه داد: همسران شهدا شریک مجاهدت های عزیزان خود در دوران جنگ بودند و اگر همراهی و مساعدت آنها نبود، شهدا به لحاظ دغدغه مسئولیت سرپرستی و تربیت فرزندان در انجام وظایف خود برای دفاع از میهن با مشکلات متعدد مواجه می شدند.

مربی صالحین حوزه محبین فاطمه(س) بیان کرد: این مادران که دیروز فرزندان و همسرانشان برای رفع تجاوز بیگانه به تبعیت امام عزیزشان به جبهه رفتند و شهید شدند، امروز نیز در پاسداری از خون شهیدان، نسبت به رویدادهای جامعه حساس هستند و انقلاب اسلامی را امانت ارزشمندی می دانند که باید با بالندگی و به نحوی شایسته با اطاعت از ولایت و حرمت خون شهدا حفظ و نگهداری شود.

وی تصریح کرد: بی شک جوامعی که زنان آگاه و از جان گذشته، در زمره مربیان آن هستند، با استقامت و پایداری راه خود را ادامه می دهند و با گذر از دشواری ها صبح پیروزی را نظاره گر خواهند بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار