مسئول تعلیم و تربیت سپاه زابل تاکید کرد:

سبک زندگی اسلامی به عنوان امری اساسی نهادینه شود

مسئول تربیت و آموزش سپاه زابل گفت: باید سبک زندگی اسلامی را به عنوان امری اساسی در برنامه های زندگی خود قرار دهیم که ثمرات و برکات گرانقدری برای ما دارد.
کد خبر: ۸۵۶۸۵۰۸
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸

خبرنگار خبر گزاری بسیج  رسانی سپاه سلمان، حسین نکویی در نشست کمیسیون صالحین که در حوزه محبین فاطمه (س) وبا حضور شورای حوزه برگزارشد  اظهار کرد: اگر بخواهیم زندگی اسلامی داشته باشیم باید نگاه خویش را در انتخاب الگو و اسوه عوض کنیم و با الگوگیری از سیره اخلاقی و رفتاری ائمه معصومین(ع) و بزرگان دینمان به سبک زندگی اسلامی و دینی دست یابیم.

وی با تاکید بر این که بهره گیری از سبک زندگی اسلامی زندگی انسان را در مسیر تعالی و سعادت قرار می دهد، افزود: باید سبک زندگی اسلامی را به عنوان امری اساسی در برنامه های زندگی خود قرار دهیم که ثمرات و برکات گرانقدری برای ما دارد.

نکویی با بیان اینکه در قرآن کریم سه اصل ایمان، عمل صالح و تقوای الهی به‌عنوان ارکان تحقق حیات طیبه انسانی ذکر شده‌اند، بیان کرد: اگر افراد یک جامعه این سه اصل را مبنای امور در زندگی قرار دهند، بحث سبک زندگی اسلامی برای جامعه دینی محقق می‌شود.

مسئول تربیت و آموزش سپاه زابل لازمه یک زندگی پاک را حفظ سنت‌های اسلامی دانست و عنوان کرد: اگر بخواهیم خانواده در شرایط فعلی از شر بدی‌های موجود حفظ شود، باید از تمامی سنت‌هایی که معصومین(ع) برای یک زندگی اسلامی نشان داده‌اند استفاده کنیم و در‌ کنار آن اخلاق و ادب اسلامی را استوار کنیم.

وی با اشاره به این‌که سبک زندگی اسلامی، زندگی انسان تا پیش از تولد و مرگ را در برمی‌گیرد، یادآور شد: سبک زندگی اسلامی زندگی فردی، خانوادگی، اجتماعی، نوع رابطه با حکومت و حتی ارتباطات بین‌المللی را در برمی‌گیرد

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار