همزمان با کنگره 2400 شهید استان:

برگزاری شب شعر دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری

نماینده کمیته علمی پژوهشی در ستاد کنگره شهدا از برگزاری شب شعر دفاع مقدس خبر داد و افزود: این برنامه هم زمان با کنگره شهدای استان در شهرکرد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۶۸۴۱۶
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج در استان چهارمحال وبختیاری؛ مظاهر شهرانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شهرکرد اظهار کرد: بیش از 100 مقاله در خصوص دفاع مقدس به دبیرخانه ستاد کنگره ارسال شده است.

وی خاطرنشان کرد : این مقالات در 15 محور، نگرش حسی، عقلی، شرعی و ادراکی شهودی شهدا و دفاع مقدس، تیپ قمر بنی هاشم(ع)، بسیج مستضعفین و دفاع مقدس، تهاجم فرهنگی(گروه‌های تکفیری و سلفی)، نهادهای اجتماعی، فرهنگی و سیاسی دفاع مقدس و شهدا، دفاع مقدس ، کودکان، نوجوانان، جوانان و کهنسالان، آثار و برکات سفر مقام عظمای ولایت در سال 1371 به استان چهارمحال وبختیاری، آثار مربوط به ایثار، وصیت‍نامه، شهادت و شهدا، امام، ولایت فقیه و شهدای دفاع مقدس، الگوها و مبانی فکری و عقیدتی شهدا، حوزه های علمیه، دانشگاه و شهدا، نگرش مردم نسبت به جنگ و شهدا، خانواده، سبک زندگی و فرهنگ شهادت، دفاع مقدس، دانش‌آموزان و دانشجویان، هویت ملی و دفاع مقدس و زنان و دفاع مقدس نوشته شده اند و به دبیرخانه ستاد کنرگه شهدا ارسال شده است.

نماینده کمیته علمی پژوهشی در ستاد کنگره شهدا استان تصریح کرد: این مقالات دریافت شده در سه مرحله مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت و برترین این آثار انتخاب خواهد شد.

شهرانی با بیان اینکه 31 مقالات برتر مورد تجلیل قرار خواهند گرفت گفت: همچنین آثار برتر در مجلات علمی-پژوهشی به چاپ خواهد رسید.

 وی افزود: 14 داور از اعضای هیئت علمیه دانشکده ادبیات و اساتید ادبیات استان انتخاب شدند و کار داوری این مقالات را برعهده دارند.

نماینده کمیته علمی پژوهشی در ستاد کنگره شهدا استان کمک به فعالیت نوشتاری مثل قصه شعر را از دیگر کارهای کمیته علمی پژوهشی دانست و افزود از این آثار ارسال شده بهترینا انتخاب می شود و در برنامه های مختلف کنگره شهدا از ان‌ها استفاده می‌شود.

ارسال نظرات