تهران بزرگ قهرمان رقابت های زورخانه ای و پهلوانی بسیج کشور شد/ آرش مردانی پهلوان برتر بسیج شد

رقابت هاي پهلواني و زورخانه اي بسيج با قهرماني تيم تهران بزرگ به پايان رسيد.
کد خبر: ۸۵۶۷۶۸۹
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲
به گزارش خبرگزاري بسيج، نورالله هدايتي رئيس انجمن پهلوانی و زروخانه ای بسیج گفت: دوازدهمین دوره مسابقات پهلواني و زورخانه اي قهرمان كشوري بسیج 19 و 20 شهریور به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار شد. 

هدايتي با بيان اينكه این در رقابت هاي 2 روزه ورزشكاران بسيجي 16 استان كشور در سه بخش، کشتی پهلوانی جوانان، هنرهای فردی و انتخاب پهلوان برتر بسیج با هم رقابت كردند، اظهار داشت: در پايان اين مسابقات، در مجموع تيم تهران بزرگ با 84 امتياز به مقام قهرماني رسيد، خراسان رضوي با 74 امتياز نايب قهرمان شد و تيم كردستان با 71 امتياز روي سكوي سوم ايستاد.

وي همچنين از انتخاب پهلوان برتر بسيج در سال 94 خبر داد و افزود: در پايان اين مسابقات، آرش مرداني كه سابقه سه دوره انتخاب به عنوان پهلوان كشور را دارد، به عنوان پهلوان برتر بسيج در سال 94 انتخاب شد.

رئيس هئيت پهلواني و زورخانه اي بسيج در پايان با اشاره به سطح بالاي مسابقات گفت: در اين مسابقات اكثر مدعيان و پهلوانان كشور و همچنين ملي پوشان هنرهاي فردي حضور داشتند كه سبب شده بود رقابت ها در سطح بالايي برگزار شود و رقابت فشرده اي بين شركت كنندگان شاهد باشيم.
ارسال نظرات