مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام صادق(ع) بوشهر

حفظ قرآن کریم یکی از برنامه های مهم حوزه تبلیغات سپاه می باشد

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام صادق(ع) بوشهر گفت: حفظ قرآن کریم دربین بسیجیان و کارکنان یکی از برنامه های مهم حوزه تبلیغات سپاه می باشد.
کد خبر: ۸۵۶۵۴۴۵
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام صادق(ع) بوشهر  در دومین کارگاه استانی آموزش طرح الحافظون بسیجیان و اعضای کادر سپاه شهرستانهای دیلم و گناوه در محل سالن جلسات سپاه انصار الحسین (ع) گناوه برگزار شد،گفت: با بررسی تاریخ و روایات وارده از پیامبر گرامی اسلام (ص) و ائمه (ع) به روایاتی بر می خوریم که آنان اصحاب و یاران خویش را به صورت های گوناگون به حفظ قرآن کریم توصیه فرموده اند .

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری افزود: مقام معظم رهبری بارها در فرمایشات خود بر توسعه و ترویج انس با قرآن از طریق حفظ و تلاوت مستمر آن به عنوان یک استراتژی اثر بخش و نقش آفرین در مقابل تهاجمات فرهنگی غرب ، تاکید نموده اند.

اندر خور اضافه نمود: تربیت حافظان کلام وحی از منویات و خواسته های رهبری می باشد  که از مسئولان در اهتمام دادن به این  امر تاکید شده است.

وی تصریح نمود: سپاه پاسداران نیز در راستای اجرای دقیق این مهم از سالهای گذشته طرح حفظ قرآن کریم را دربین سبزپوشان آغاز نموده است ، که شاهد پیشرفت های مهمی در این زمینه و کسب مقام های برتر حفظ در بین کارکنان درسطح استانی ، کشوری و بین المللی بوده ایم.

این مقام مسئول یادآورشد: از سال 93 نیز برنامه حفظ قرآن کریم در بین بسیجیان آغاز شده است و در طول این دوسال نیز در این زمینه روند خوبی داشته ایم و شاهد حضور گسترده  و ثبت نام بسیجیان در این خصوص می باشیم.

سرهنگ اندر خور بیان داشت: سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با تهیه کتاب و جزوات آموزش و بهره مندی از اساتید خبره  و تهیه وسایل مهم در راستای طرح الحافظون بین بسیجیان و اعضای کادر همت خود را به کار بسته است.

وی گفت: با توجه به اهمیت این طرح  و دور بودن مسافت مرکز بوشهر، استان به چندین قسمت تقسیم شده است و جهت رفاه شرکت کنندگان در بهره مندی کلاس ها  و کارگاههای آموزشی هر چند شهرستان به صورت جمعی در یک شهرستان گرد هم جمع می شوند و کارگاههای آموزشی در نزدیکترین محل سکونت افراد بر گزار می شود

در ادامه نیز یکی از اساتید روشهای حفظ قرآن کریم نیز به تدریس روشهای حفظ قرآن کریم  به علاقمندان و شرکت کنندگان پرداخت.

ارسال نظرات