متاسفانه مقامات جمهوری اسلامی با سکوت از کنار این گستاخیها می گذرند و این مسئله باعث تعجب اقشار مختلف گردیده است .
کد خبر: ۸۵۶۴۴۰۶
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱
  

به گزارش خبرگزاري بسيج؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام حضرت حجت الاسلام و المسلمین لطفی در خطبه های نماز جمعه اظهار داشتند : مقامات آمریکا پس از توافق نه تنها تغییر نکرده بلکه شدیدتر و گستاخ تر شده است . متاسفانه مقامات جمهوری اسلامی با سکوت از کنار این گستاخیها می گذرند و این مسئله باعث تعجب اقشار مختلف گردیده است . اوباما در سخنرانی خود در روز ۲۳ تیر بلافاصله پس از رسانه ای شدن توافق هسته ایی ۴۴ بار نام ایران را با لحن تند و توام با دشمنی و تهدید آمیز به زبان آورد.

اما در مقابل مقامات ارشد نظام و مسئولین دستگاه دیپلماسی ما حتی یک بار به تهدید ها و اراجیف رئیس جمهور آمریکا پاسخ صریح ندادند. گوئی اینکه پاسخ گوئی وظیفه آنها نیست . آیا رهبری باید به یاوه گوئی ها و ادبیات تهدی آمیز رژیم آمریکا پاسخ بدهد یا دیگران در این حوزه هیچ مسئولیتی ندارند ؟

یا اینکه آنها بدنبال این مسئله هستند باید بهر قیمتی که شده حتی با عبور از خطوط قرمز این توافق باید اجرائی شود . قطعا ملت و رهبری چنین اجازه ایی نخواهند داد.

اقتصاد مقاومتی در نگاه اقتصاد دانان ظرفیت و توانایی آن را دارد که چالش‌های بین المللی از جمله تحریم های ظالمانه دشمن بتواند رفاه نسبی عمومی را برای جامعه فراهم کند اقتصاد مقاومتی میتواند ضربه گیر بحران های مالی و اقتصادی را برای کشور عزیز ایران در مقیاس اقتصاد های کلان بازی کند تحلیل گران مسایل اقتصادی معتقد ند اقتصاد مقاومتی میتواند بعنوان یک نظریه علمی مطرح و توسط نظریه پردازان و خبرگان علم اقتصاد در مراکز علمی و پژوهشی تبیین شود لذا با احساسی عمل کردن و صدور بخشنامه نمیتوان انتظار اجرایی شدن سیاست های اقتصاد مقاومتی را داشت مبانی فلسفی اقتصاد مقاومتی باید فرهنگ سازی شود زیرا شرط تبدیل شدن این نوع اقتصاد به گفتمان غالب فرهنگ سازی است در این مرحله اقتصاد مقاومتی در سطوح جامعه نهادینه می شود و از این نوع اقتصاد میتوان یک مدل کاربردی استخراج کرد و انها در بخش های مختلف اجرایی نمود اقتصاد مقاومتی پس از تبدیل شدن به یک رفتار مطمئنا به یکی از جذاب ترین نظریه های اقتصادی انهم مبتنی بر آموزه های دین مقدس اسلام در حوزه اقتصاد و برنامه های اقتصاد اسلامی که یکی از آرمانهای نظام اسلامی است با توجه به این مسئله که بسیاری از کشورهای ثروتمند اروپایی آمریکا یی و آسیایی در چند سال گذشته با بحران مالی و اقتصادی روبه رو شدند و کشورهایی هم صدمات مالی بسیاری را متحمل شدند تنها کشور هایی که میتوانند مقاومت کنند که از مقاومت اقتصادی بالایی برخوردار باشند.

مسئله دیگر اقتدار نظام و وحدت و فداکاری مردم مانع جنگ و حمله نظامی آمریکا به ایران است نه توافق هسته ای و این یک اشتباه راهبردی است که کسانی از اردوگاه اصلاح طلبان با القای تحلیل های غلط که فلان دولت و یا مذاکرات هسته ای مانع هجمه نظامی دشمنان است در حالیکه امریکاییها اگر توان حمله نظامی داشتند و پیروزی بر ملت ایران تنها با راه حل نظامی میدانستند یک لحظه هم فرصت را از دست نمی دادند لذا مانع جنگ نه دولت اصولگرا یان و نه کارگزاران و نه اصلاح طلبان و نه دولت تدبیر و امید است بلکه حضور مردم در صحنه و روحیه شهادت طلبی و باز دارندگی و اقتدار نیروهای مسلح و رهبری حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب است.

ترس مقامات امریکا و رژیم فاسد صهیونیستی از عکس العمل بسیار شدید ایران به حمله نظامی آنها که نتیجه آن نابودی اسرائیل و شکست بسیار سنگین ارتش آمریکا از ضربات نیروهای مسلح ما است لذا القا این مساله که توافق هسته ای مانع جنگ است حرف غلط و در واقع خدمت به دشمنان است.

قیام ۱۷ شهریور و کشتار جمعی از مردم بی دفاع توسط رژیم ستمشاهی در میدان ژاله تهران و جمعه خونین در سال ۱۳۵۷ است ،۱۷شهریور نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است در این روز بزرگ و تاریخی مردم متعهد و انقلابی تهران به ندای مقتدا و امام خویش لبیک گفتند و علیه رژیم فاسد ستمشاهی قیام کردند و سینه های خود را اماج گلوله های دژخیمان حکومت پهلوی قرار دادند قطعا یکی از عوامل بسیار مهم پیروزی انقلاب و سقوط رژیم شاهنشاهی حادثه خونبار و شهادت مظلومانه ی هزاران زن و مرد و پیر و جوان در میدان ژاله تهران بود،که در کوتاهترین زمان پایه های رژیم را متزلزل نمود و در ۲۲بهمن ۵۷طومار ننگین و سیاه ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی در کشور پهناور ایران پیچیده شد و نظام اسلامی با بزرگترین رفراندوم توسط مردم انقلابی ایران جایگزین آن گردید.

۱۹شهریور درگذشت مجاهد نستوه ابوذر زمان آیه الله سید محمود. طالقانی اولین امام جمعه تهران پس از انقلاب اسلامی ۱۳۵۸است آیه الله طالقانی یکی از یاوران صدیق و با وفای امام راحل و یکی از ارکان انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی بود اخلاص ، عرفان ، پارسایی ،روحیه انقلابی خدمت صادقانه به مردم ،ولایت مداری و در خط امام بودن از ویژگی های ابوذر زمان آیه الله طالقانی بود با اینکه منافقین ، لیبرالها ،ملی مذهبی ها و نهضت آزادی اورا محاصره کرده بود و سعی کرده بودن ایشان را دربرابر امام علم کنند و یا بین او و امام اختلاف افکنی کنند اما این روحانی با بصیرت و آگاه این توطئه را خنثی کرد و تا اخرین لحظه عمر شریف در خدمت انقلاب و امام بود روحش شاد و یادش پر ره رو.

هفته بانکداری بدون ربا یکی از بزرگترین مطالبات ملت و آرمان های نظام و انقلاب است ،تاسیس نظام اقتصادی بدون ربا است که متاسفانه بعد از ۳۶سال از انقلاب هنوز بانکداری بدون ربا به یک رویا تبدیل شده است ،گسترش بانک های خصوصی با تبعیت از بانکهای دولتی با نام های مقدس با سود های فراوان ۲۵الی۳۶درصد فضای کشور رابه ربا خواری جلوه داده و به فرهنگ ربا خواری تبدیل کرده.قطعا آثار تکوینی ربا خواری در جامعه نزول عذاب الهی و برداشته شدن برکات از جامعه است.


ارسال نظرات