مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر:

کاروان فعالان رسانه‌ای بوشهر به مناطق عملیاتی غرب اعزام شدند

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر از اعزام کاروان فعالان رسانه‌ای استان بوشهر به اردوی راهیان نور غرب کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۳۷۹۶
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، عبدالله نجفی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بسیج رسانه برنامه‌های مختلفی را برای خبرنگاران استان بوشهر طراحی کرده است که در زمینه‌های مختلف اجرا می‌شوند.

وی به رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان در دران دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: تشریح و تبیین مجاهدت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس از اهمیت بالایی برخوردار است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر از اعزام کاروان فعالان رسانه‌ای استان بوشهر به اردوی راهیان نور غرب کشور خبر داد و اضافه کرد: تبیین و انتقال صحیح مفاهیم دفاع مقدس از مهمترین اهداف برگزاری این اردو است.

وی تاکید کرد: برای اینکه اصحاب رسانه بتوانند حماسه‌آفرینی‌ها را صادقانه به نسل‌های آینده منتقل کنند، باید از نزدیک با ایثارگری‌های دلاوران آن دوران آشنا شوند.

نجفی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست»، تصریح کرد: عزیمت فعالان رسانه استان بوشهر به کرمانشاه یکی از برنامه‌های مهم امسال سازمان بسیج رسانه استان است.

وی بازدید از مناطق عملیاتی، موزه‌ها، مراکز فرهنگی و تاریخی و حضور در اماکن تفریحی و آموزشی را به عنوان مهمترین بخش‌های این اردو معرفی کرد و ادامه داد: اصحاب رسانه استان بوشهر دیداری را نیز با مسئول سازمان بسیج رسانه کشور خواهند داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات