مسئول ستاد امر به معروف و نهی از منکر زابل

تمام دستگاهها با جدیت به احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر بپردازند

مسئول ستاد امر به معروف و نهی از منکر زابل گفت: تمام دستگاهها با جدیت به احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر بپردازند.
کد خبر: ۸۵۶۲۹۰۷
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج ، ابراهیم صیادی درکارگاه آموزشی اعضای شورای امربه معروف و نهی از منکر مساجد و محلات حوزه بنجار یکی از فرایض اصلی دین مبین اسلامرا امر به معروف و نهی از منکر برشمرد و اظهار کرد: طبق آیات قرآن و احادیث ائمه اطهار بر هر مسلمانی فریضه امر به معروف و نهی از منکر واجب است و عامه مردم باید به دید یک تکلیف الهی به این قضیه نگاه کنند.

وی استفاده صحیح از امکانات ادارات و دستگاه های مربوطه در خصوص احیای امر به معروف و نهی از منکر را وظیفه خطیر همگان دانست و گفت: همه ادارات وموسسات دولتی و خصوصی باید از تمام امکانات خود جهت اجرای صحیح این فریضه تلاش کنند و گام اول جهت احیای این امر مهم و سفارش شده در دین مبین اسلام را خود ادارات و دستگاه های مربوطه بردارند.

وي با تأکید بر اینکه انجام امر به معروف و نهی از منکر مراتبی دارد از تمام دستگاههای فرهنگی و متولیان و مسئولان مربوطه خواست به صورت جدی پیگیر احیای امر به معروف و نهی از منکر و آموزش و ترویج امر به معروف با زبان مناسب و روي خوش باشند.

مسئول ستاد امر به معروف و نهی از منکر سپاه زابل ضمن تاکید بر مسئله وحدت افزود: مسائلی که وحدت و همدلی اهل تشیع و اهل تسنن در شهرستان را بیشتر می کند باید برجسته تر شود.

وی در ادامه به بیان بخشهای مختلف امر به معروف و نهی از منکر پرداخت و گفت: باید اول از ادارات و نهادها اجرای این فریضه را آغاز و به عنوان الگو در سطح شهرستان اجرا کنیم.

ارسال نظرات