کارخانه کاغذسازی در اشکذر طعمه حریق شد+عکس

حریق گسترده در محوطه باز يك شركت کاغذسازی واقع در شهرك صنعتي اشكذر، مهار و از گسترش حریق به دیگر قسمت‌ها و سرايت به ساختمان‌های شركت جلوگیری شد.
کد خبر: ۸۵۶۲۷۹۶
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، معاون عملیات سازمان که در محل حادثه حضور داشت، گفت : رخداد این حادثه رأس ساعت  ۱۶:۱۱بعدازظهر روز سوم شهریورماه به سامانه ۱۲۵ این سازمان اطلاع‌رسانی می‌شود و ستاد فرماندهی چون محل حریق خارج از حوزه استحفاظی شهر یزد است، به‌سرعت آتش‌نشانان ایستگاه‌های مذکور را با ۲ دستگاه خودروی عملیاتی و خودروی تانکر آب جهت کمک به آتش‌نشانان اشکذر اعزام می‌کند .

سیدعباس میرشمسی مدیرعامل سازمان اظهار داشت: آتش‌نشانان بی‌درنگ همزمان با اجرای عملیات ایمن‌سازی محل، عملیات خاموش کردن شعله‌های آتش را با جداسازی و دور ساختن مقواها از آتش به‌وسیله یک دستگاه لودر آغاز و با به‌کارگیری چند رشته لوله آبدهی پرفشار، شعله‌های آتش را محاصره کرده و تحت کنترل خود درآوردند و درنهایت توانستند با همکاری کارکنان آتش‌نشانی زارچ و اشکذر این آتش‌سوزی را ساعت ۲:۵۵ بامداد روز بعد پس از ۱۱ ساعت تلاشی بی‌وقفه مهار و قبل از گسترش و بروز خسارت بیشتر محل را کاملاً ایمن کنند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی یزد بیان کرد: خوشبختانه این حادثه مصدومی در برنداشت و تنها خسارت مالی بر جای گذاشت و آتش‌نشانان یزد، اشکذر و زارچ با مشارکت یکدیگر از چندین جهت به‌سوی شعله‌های آتش حمله‌ور شدند و توانستند با همکاری هم آتش‌سوزی گسترده و نفس‌گیر را باوجود حجم زیاد آتش مهار و خاموش کنند و از سرایت آتش به ساختمان‌های مجاور جلوگیری کنند.

میرشمسی با تصریح اینکه در این حریق مقداری  زیادی مقوای بازیافتی که به‌منظور مواد اولیه در شرکت تخلیه‌شده بود و رول کاغذ در آتش سوخت، ابراز داشت: نیروهای عملیات پس از لکه‌گیری کامل محل حادثه و تحویل به آتش‌نشانی اشکذر به مأموریت خود پایان دادند و علت این حریق از سوی کارشناسان این سازمان در دست بررسی است.

حریق در کارخانه کاغذ اشکذرحریق در کارخانه کاغذ اشکذرحریق در کارخانه کاغذ اشکذرحریق در کارخانه کاغذ اشکذرحریق در کارخانه کاغذ اشکذرحریق در کارخانه کاغذ اشکذرحریق در کارخانه کاغذ اشکذر

ارسال نظرات
آخرین اخبار