حمیدرضا
معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمؤمنین (ع) /
شاکرمی گفت:حضور انگلیسی ها در ایران زنگ خطری برای مان است که با سخنان وزیر امور خارجه انگلیس دوگانگی کلامی را می توان به وضوح دید.
کد خبر: ۸۵۶۲۴۱۰
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ پاسدار جمال شاکرمی معاون هماهنگ کننده ی سپاه امیرالمومنین(ع) بیان کرد: شهید رجایی از سجایای خاصی برخوردار است که از وجود با اخلاص خود باعث نمایان شدن هر چه بیشتر شخصیتش ویژه اش شد و شخص منافقی به اسم مسعود کشمیری با نفوذ خود و نزدیک شدن به شهید باهنر با بمب گذاری باعث به شهادت رساندن آن افراد بزرگوار شد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان مدام در پی اقداماتی علیه ایران بوده اند تصریح کرد: دشمن؛ تکفیری ها را طلای ناب خود می دانند و برای به خطر کشاندن منطقه لحظه ی از اقدامات خبیثانه خود علیه مسلمان دست بر نمی دارند و برآورد اطلاعاتی ما نشان می دهد که می خواهند سطح منطقه را به چالش بکشند .

معاون هماهنگ کننده ی سپاه استان تاکیید کرد: حضور انگلیسی ها در ایران زنگ خطری برای ایران است که با سخنان وزیر امور خارجه انگلیس دوگانگی کلامی را می توان به وضوح دید.

سرهنگ پاسدار جمال شاکرمی عنوان کرد: فضای خارجی و داخلی ایجاب می کند نگاهی تیزبینانه تری به تحولات منطقه ی داشته باشیم و می طلبد سیاستمداران با دو دیدگاه متفاوت وارد عمل شوند .

جمال شاکرمی گفت: دشمنان انقلاب از گذشته تا کنون در پی نفوذ به امور داخلی ایران بوده اند و نخبگانی که با دشمنان همسو نشدن آنها را ترور کردند.

وی با اشاره به اینکه تفکر بسیجی تا آن سوی مرز ها کشیده شده است؛ بیان کرد: گفتمان ولایت و انقلاب اسلامی امروز تا یمن، سوریه، عراق و ... کشیده شده است.

سرهنگ شاکرمی افزود: آخرین بررسی ها در سوریه نشان می دهد که تکفیری ها به جان خود افتاده اند و امروز سوریه توانسته آزادانه تر وارد عمل شود.

وی، تصریح کرد: امروز اوضاع مدیریتی عراق به دست ایران افتاده است و حتی در شهرهای غیر مذهبی عراق آرم سپاه با عکس امام خامنه ای(مدظله العالی) دیده می شود.


ارسال نظرات