حمیدرضا
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام/
جلسه ی ستاد راهیان نور استان ایلام با حضور سردار حسینی و شورای فرماندهی سپاه امیرالمومنین(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۱۹۶۹
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سردار حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت بیان کرد: ما باید از خروجی تفکر همکاران استفاده کنیم تا احساس مسئولیت دیگران را به خوبی درک و انجام وظیفه های محول شده انجام شود .

وی با اشاره به تحولات منطقه ی در کشور رشد و نزدیک شدن به انتخابات مجلس عنوان کرد: باید به بهترین نحوه کار شود تا جوانان به فرهنگ اسلامی ترغیب فرهنگ شود.

سردار حسینی با بیان اینکه اردو های راهیان نور باید به مدت 24 ساعته انجام شود تصریح کرد: در بخش های مستند سازی و برنامه های هیجانی برای پخش در صداوسیما برنامه های خاصی باید تدارک دیده شود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام بیان کرد: مدیریت زمان برای برنامه های بسیج بخصوص در طرح اردوهای راهیان نور الزامیست تا برنامه ها به بهترین نحو اجرایی گردد.

سید صادق حسینی گفت: از حضور بسیجیان بعنوان خادم که انگیزه ی جوانان را به سوی رشادت و شهادت ترغیب می کنند استفاده شود که خود این برنامه ها نشان از مقابله با جنگ نرم دشمن است.

وی با تاکیید بر اینکه تمام رده های بسیج بصورت سامان دهی شده باید برنامه های خود را اجرایی کنند؛ اذعان داشت: تقسیم وظایف بین بسیج و آموزش و پرورش باعث نظم در امور اجرا شدن برنامه های راهیان نور خواهد شد.

وی در آخر با اشاره به اینکه ارائه بهترین پیام ها در قالب هنر موثر است گفت: در زمینه های تئاتر، نمایش، بروشور های تبلیغی و تیزر های تلوزیونی می توان فرهنگ جبهه و جنگ را به جوانان کنونی انتقال داد.


ارسال نظرات