با هدف گرامیداشت شهدای "عملیات کربلای 2"؛

صبحگاه مردمی همراه با زیارت عاشورا در گلزار شهدای رشت

رییس ستاد یادواره سردار شهید حاج محمود قلی‌پور گفت: صبحگاه نظامی و مردمی همراه با زیارت عاشورا، به‌مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای "عملیات کربلای 2" در گلزار شهدای رشت برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۱۷۵۳
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۸

سردار محمدعلی حق‌بین، در حاشیه مراسم صبحگاه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای "عملیات کربلای 2" اظهار کرد: صبحگاه مشترک نظامی و مردمی، همراه با زیارت عاشورا، با نام شهید قلی‌پور، صبح امروز در گلزار شهدای تازه آباد رشت برگزار شد.

وی با اشاره به نقش رزمندگان گیلانی در دوران دفاع مقدس، به ویژه "عملیات کربلای 2" گفت: تیزهوشی و ولایتمداری، از ویژگی‌های رزمندگان گیلانی در دوران دفاع مقدس بود.

رییس ستاد یادواره سردار شهید حاج محمود قلی‌پور، با اشاره به اینکه شهید قلی‌پور از بنیانگذاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گیلان است، گفت: نام شهید قلی‌پور در بیشتر عملیات‌ها، در جمع فرماندهان مشاهده می‌شد.

وی با تاکید بر معرفی سردار قلی‌پور به نسل جوان گفت: سردار شهید حاج محمود قلی‌پور، بهترین الگو برای نسل آتی است؛ این شهید بزرگوار به هر آنچه می‌گفتند عمل می‌کردند و این از نشانه‌های انسان‌های بزرگ است.

سردار حق‌بین خاطرنشان کرد: الگوگیری از زندگی شهید قلی‌پور، بهترین راهکار برای مقابله با مشکلات است.

وی در پایان، از برگزاری یادواره شهدای "عملیات کربلای 2" در هفته جاری خبر داد و گفت: یادواره شهدای "عملیات کربلای 2"، دهم شهریورماه، راس ساعت 16، در گلزار شهدای رشت برگزار می‌شود.

ارسال نظرات