مسئول بسیج کارمندان سپاه سلمان گفت:

برگزاری همایش دوچرخه سواری در زاهدان/کارمندان بسیجی با بصیرت در راستای اقتصاد مقاومتی گام بر دارند

به منظور گرامیداشت روز قشر بسیج کارمندی وادای احترام به شهداء کارمند استان سیستان وبلوچستان همایش دوچرخه سواری در زاهدان بر گزارشد.
کد خبر: ۸۵۶۱۲۰۷
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰
به گزارش خبر نگار خبر گزاری بسیح: سرهنگ پاسدار محمد علی میری گفت :به منظور گرامیداشت روز قشر بسیج کارمندی ، وهفته دولت که مصادف با شهادت شهیدان رجایی وباهنر می باشد و روز ششم شهریور در تقویم به نام روز قشر بسیج کارمندی نیز نامگذاری شده است همایش دوچرخه سواری ویژه کارمندان بسیجی در راستای ادای احترام به شهداء کارمند استان سیستان وبلوچستان  در زاهدان بر گزارشد.
وی تصریح کرد:شهداء کارمند نقش خود را در دودان دفاع مقدس به خوبی ایفا کرده اند وامروز رسالت سنگینی بر دوش کارمندان بسیجی است که با بصیرت وآگاهی از منویات مقام معظم رهبری در راستای پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی گام بردارند.
مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان افزود: کارمندا افراد تاثیر گذار در جامعه هستند که با ادب ومتانت  با ارباب رجوع بر خورد دارند وبا حوصله وصبر در راستای خدمت رسانی بهتر به کارمندان وبسیجیان وآحاد مردم خدمت رسانی می کنند.
وی با اشاره به این مطلب که کارمندان ادارات کل استان با عضویت در پایگاههای مقاومت بسیج کارمندی ادارات کل در فعالیت ها وبرنامه های این نهاد مقدس حضور دارند بیان کرد: کارمندان بسیجی استان با الگو پذیری از شهیدان رجایی وباهنر سعی دارند مشکلات مردم را حل وبه بهترین شکل مطلوب به آنها خدمت رسانی کنند .
سرهنگ میری اظهار داشت: به منظور تجلیل از مقام شامخ شهداء وارج نهادن به شهداء قشر کارمند همایش دوچرخه سواری با هدف بزرگداشت یاد وخاطره شهداء،الگو پذیری از شهداء کارمند،ادامه دادن راه واهداف بزرگ مردان تاریخ وانقلاب اسلامی، از گلزار شهداء تا گلزار شهداء گمنان برگزارشد.
گفتنی است در این همایش که 30 نفر از کارمندان بسیجی رکاب زن بایکدیگر به رقابت پرداختند به تعداد 10نفر به قید قرعه هدایایی اهداءشد.
ارسال نظرات