امام جمعه شهرستان چرداول گفت:سخنان رهبر معظم انقلاب چراغ راه دولتمردان ومردم است.
کد خبر: ۸۵۶۱۱۹۸
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین "احمد امرائی"امام جمعه شهرستان چرداول در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به دیدار رئیس جمهور وهیئت دولت با رهبر معظم انقلاب گفت:سخنان رهبر معظم انقلاب چراغ راه دولتمردان ومردم است.

وی افزود:همانطور که در گذشتهمردم به فرمایشات و رهبری امام خمینی لبیک می گفتند همه ما امروز زیر پرچم ولایت مقام معظم رهبری از ولایت اطاعت وحمایت می کنیم.

امام جمعه شهرستان چرداول با اشاره بهروز شهادت رئیسعلی دلواری و روز مبارزه با استعمار انگليس گفت:انگلیس معروف به روباه پیر است واینکشور پلید جاده صاف کن امریکا برای ترور وحمله به سایر کشورهاست.

وی تصریح کرد:در تمامی ترورهائی که در کشور ما انجام شده همیشه پای انگلیس در میان بوده است.

امرائی ضمن اشاره به انفجار دفتر نخست وزیری وشهادت،شهیدان رجائی وباهنر گفت:زمانی که دولت شهید رجایی از مجلس رأی اعتماد گرفت و کار خود را شروع کرد، مردم ناراضی و نگران از عملکرد دولت موقت، در پی نخست وزیری می گشتند که عقده قلب آنها را بگشاید و به انقلاب شور و هیجانی دوباره ببخشد، این در حالی بود که یک خط لیبرالیستی خطرناک در زیر نقاب ها و حجاب های گوناگون، می کوشید انقلاب اسلامی را از مسیر خود منحرف کند، آن را از حرکت باز دارد و به نابودی بکشاندولیشهیدان رجایی و باهنر توانستند عشق و ایمان را به مردم ارزانی کنند و خدمات شایانی به همه مردم به ویژه محرومان ارائه دهند که برکات آن تا کنون نیز ادامه دارد.Bottom of Form


ارسال نظرات