خبرهای داغ:
بیانیه فعالان عرصه رسانه ای استان گلستان:

رسانه ها مدافع منافع انقلاب اسلامی باشند

فعلان بسیج رسانه استان گلستان و مازندران در اردوی رسانه ای دو روزه در تهران ضمن ارائه بیانیه ای خواستار شدند که رسانه ها مدافع منافع انقلاب اسلامی باشند.
کد خبر: ۸۵۶۰۸۷۵
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، فعلان بسیج رسانه استان گلستان و مازندران در اردوی رسانه ای دو روز در تهران ضمن ارائه بیانیه ای خواستار شدند که رسانه ها مدافع منافع انقلاب اسلامی باشند.

متن این بیانیه به شرح ذیل است

بسم تعالی

«هر چه مردم بيشتر آگاه باشند، نظام جمهورى اسلامى، بيشتر سود مى‌برد»  مقام معظم رهبری

بسیجیان اصحاب رسانه استانهای گلستان و مازندران در پایان اردوی رسانه تهران، ضمن قدردانی از زحمات بیشائبه سازمان بسیج رسانه کشور و فراهم نمودن زمینه برپایی این اردو با هدف تقویت خرد جمعی و آگاهی از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیانه‎ای را در راستای تحقق به آرمان‎های مقدس بسیج در رسانه‎ها و مطبوعات کشور ارائه مینماید.

متن بیانیه بدین شرح است:

   در طول سالیان پس از پیروزی انقلاب اسلامی اندیشه بسیج در همه میادینی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دچار مشکل گردیده، کارساز واقعه شده و دستاوردهای مهمی را به همراه داشته است، ایثار، رشادت و از خود گذشتگی‎ رزمندگان  در هشت سال دفاع مقدس در لباس بسیج توصیف نشدنی است و کسی نمی‎تواند سهم عمده بسیج را از انقلاب اسلامی نادیده بگیرد.

بسیجیان رسانه استان گلستان و مازندران بر اساس ضرورت جریان شناسی رسانه‎ای دشمن، از همه فعالان عرصه اطلاع‎رسانی دعوت می‎کند که در یک کلام واحد مدافع منافع انقلاب اسلامی بوده و بر این اساس آمادگی خود را برای پدافندهای متقابل رسانه‎ای نظامهای سلطه بر علیه انقلاب اسلامی اعلام می‎دارند.

ضروری است که سازمان بسیج رسانه کشور برای افزایش توانمندی خبرنگاران ضمن ادامه روند برگزاری اردوهای معنوی و فرهنگی با ماموریت بسیج در کشور برای ورود پرصلابتتر در عرصه اطلاع‎رسانی خبرنگاران به منظور ایجاد انگیزه جهت عضویت خبرنگاران در بسیج رسانه و تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر جذب حداکثری  با ابزارهای  نوین آموزشی و علمی روز دنیا برای تقابل با ایجاد شبههافکنی دشمن در جامعه خبرنگاران را آماده و مسلح نماید.

بی‎شک تفکر بسیجی گلوله‎ نافذی است که می‎تواند بر توطئه‎های دشمن کار ساز واقعه شده، و برای اشائه فرهنگ بسیجی برگزاری کارگاه‎های علمی و عملی رسانه در سطح استان‎های گلستان و مازندران با بهره‎گیری از اساتید مجرب را خواستاریم.

ما اعضای بسیج رسانه ضمن قدر دانی از تعامل و همکاری اصحاب رسانه کشور اعلام می‎کنیم رسالت اساسی مطبوعات و رسانه‎ها بازکردن پنجرهای نو از ایمان و اندیشه در آحاد جامعه است از نظر بسیج رسانه اطلاع‎رسانی مبتنی بر واقعیت است که در آن دردهای جامعه برای مقاصد سیاسی به بازی گرفته نشود چرا که رسانه زبان حزب، قبیله و یا گروه خاص نیست بلکه زبان گویای مردم است که  تاکید می‎شود با توجه به ایام انتخابات پیشرو رعایت اصول اخلاقی سیاسی  در دستور کار قرار گیرد و رسانه‎ها تلاش کنند تا در انتخابات آینده برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی را  رقم بزنند.

با توجه به آن که داعش و گروه‎های تکفیری زائیده  اسرائیل، و بر اساس اهداف آنان برای تفرقه بین آحاد امت اسلامی در منطقه، از رسانه‎ها تقاضا داریم که با  انتشار اخبار متناسب و صحیح وحدت ملی را تقویت و ناخواسته با انعکاس برخی مسائل در جهت خوشنودی گروهای تکفیری کودک‎کش و متجاوز آب در آسیاب دشمن نریزند.

با آرزوی ظهور منجی بشریت حضرت صاحب العصر(عج) اصحاب رسانه استان‎های گلستان و مازندران

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار