با همت بسیج ورزشکاران سپاه سلمان برگزار می شود

برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه‌ی بانوان وبسیجیان خواهر در زاهدان

همزمان با هفته‌ی دولت و به مناسبت دهه‌ی کرامت جشنواره‌ی فرهنگی و ورزشی ویژه‌ی بانوان با شعار بانوان "تندرستی و سلامت" با همت بسیج ورزشکاران سپاه سلمان در دهکده‌ی المپیک زاهدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۶۰۸۴۶
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۵

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ، نوشین حسابی مقدم اظهار کرد: موضوع سلامت بانوان به عنوان یکی از ارکان اصلی خانواده‌ها همواره مورد توجه این مدیریت قرار دارد و با توجه به اینکه در جامعه‌ی ما امکانات و فضاهای کافی برای فعالیتهای ورزشی بانوان به اندازه‌ی کافی وجود ندارد لذا بایستی با ایجاد بسترهای لازم زمینه‌ی انجام امور ورزشی برای این قشر مهم فراهم شود.

وی از بانوان به عنوان پایه‌های استحکام خانواده‌ها یاد کرد و گفت: سلامت جسمی و فیزیکی بانوان و مادران و سلامت روحی و روانی آنها در نهایت سلامت جامعه را در پی خواهد داشت؛ لذا برگزاری همایش ها و جشنواره‌های ورزشی بهترین عاملی هستند که می‌توان از آنها برای ترغیب بانوان جهت انجام فعالیتهای ورزشی استفاده کرد و آنها را از خمودگی و گوشه‌گیری دور کرد.

وی در ادامه پیرامون جشنواره فرهنگی و ورزشی مختص بانوان توضیحاتی داد و گفت: به پیشنهاد این مدیریت و با هدف افزایش روحیه‌ی نشاط در جامعه و ایجاد محیطی شاد برای بانوان موضوع برگزاری این جشنواره مطرح گردید که مورد موافقت قرار گرفت و ما امیدواریم شهروندان عزیز از این فرصت به بهترین نحو استفاده کنند.

وی اظهار داشت: این جشنواره‌ها می‌توانند به عنوان نمونه‌ای از ورزشهای همگانی مطرح شوند لذا بایستی با همین تفکر و با هدف گسترش فرهنگ سلامت، نسبت به نهادینه کردن آن در جامعه تلاش شود.

گفتنی است: جشنواره فرهنگی و ورزشی ویژه‌ی بانوان با همت امور بانوان شهرداری زاهدان و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و بسیج ورزشکاران ساعت 16:30 روز جمعه مورخ 6 شهریور همراه با پیاده‌روی، اجرای مسابقات و برنامه‌های مفرح و اهدای جوایز در محل دهکده‌ی المپیک زاهدان برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات