خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج رسانه کشور خبر داد:

اردوی رسانه‎ای 600 فعال رسانه‎ای کشور

کد خبر: ۸۵۶۰۴۶۰
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، مسعود بصیری در نشست با فعالان اصحاب رسانه استان گلستان  با ابراز این خبر اظهار کرد:تاریخ محل تکرار است و اصولا ملت‎ها از تاریخ تجربه نمی‎گیرند و به دنبال تجربه هستند.

وی تصریح کرد: خداوند دوست دارد ملت‎های اسلامی در کنار هم باشد و بر این اساس سفر به مکه را یکی از بهترین سفر‎ها می‎داند و قطعا برنامه‎های گرده‎همایی‎های بسیجیان رسانه در کنار یکدیگر باعث وحدت رویه می‎شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور گفت: امیدواریم این گرده‎همایی‎ها بتواند تغییر و تفکر را در بین آحاد جامعه اصحاب رسانه‎ ایجاد کند و باعث گشایش در حل مشکلات شود.

بصیری با بیان اینکه قطعا با یک نشست و برنامه نمی‎توان مشکلات کشور را حل کرد، افزود: دیدن دستاورده‎های دفاع مقدس و نظام مقدس جمهوری اسلامی در کنار ظرفیت‎های رسانه‎های برحسته کشور باعث شناخت ظرفیت‎ها و دستاوردها می‎شود.

وی با بیان اینکه اگر گرده‎همایی و دور هم بودن‎ها در انقلاب اسلامی نبود انقلاب اسلامی به حکومت نمی‎رسید، بیان داشت: قطعا بدون وحدت و هم‎اندیشی یا نیروهای انقلابی انقلابی باقی می‎ماندن و یا در سایر اصول ملل دنیا ذوب می شدند و یا بر اساس اتفاقات جامعه منزوی بودند.

انتهلی پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار