فرمانده سپاه ناحیه زاهدان:

تنها راه مقابله با تحریم ها توجه به اقتصاد مقاومتی است

فرمانده سپاه ناحیه زاهدان گفت: بازاریان و اصناف می توانند با تکیه بر توان داخلی توصیه های رهبر معظم انقلاب را در اقتصاد مقاومتی محقق کنند.
کد خبر: ۸۵۵۹۷۱۵
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج ، سرهنگ پاسدار محسن اکبری در یادواره شهدای اصناف که به مناسبت روز قشر در زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: شهدا زنده اند و در نزد پروردگارشان روزی می خورند، از اینرو باید به آرمان ها و خواسته های آنان عمل کرد.
وی گفت: بزرگترین هدف برگزاری این یادواره این است که یادمان بماند که شهدا کارشان را انجام داده اند و امروز این ما هستیم که باید وظیفه خود را انجام دهیم و فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه گسترش دهیم، لذا این یادواره تلنگری به خودمان است تا بدانیم کارهای اجرایی و مسیری که طی می کنیم از آرمان ها و مسیر شهدا دور نشده باشد؛ از این رو باید به آرمان ها و خواسته های شهدا عمل کنیم.
این مسئول در ادامه با بیان اینکه با تزهای غرب گرایانه نمی شود راه اقتصاد مقاومتی را دنبال کرد، گفت: شعار اقتصاد مقاومتی فقط کافی نیست و نیاز به عمل دارد.
وی بااشاره به اینکه دشمن ایران را از اول انقلاب تاکنون در تحریم داشته است و روزبه روز بر شدت این تحریمها افزوده است، خاطر نشان کرد: تنها راه مقابله با این تحریم توجه به اقتصاد مقاومتی است.
سرهنگ اکبری افزود: اصناف و بازاریان درجنگ تحمیلی در میدان جهاد و ایثار بسیار خوش درخشیده و نقش ارزشمندی در حمایت از رزمندگان اسلام داشتند، بر این اساس نیز بازاریان باید با بررسی حوزه وظایف خود سهم بازار را در اقتصاد مقاومتی مشخص کرده و راهکار مناسبی ارایه دهند.
فرمانده سپاه ناحیه زاهدان در پایان با اشاره به نقش مهم اصناف در اقتصاد مقاومتی، گفت: بازاریان و اصناف می توانند با تکیه بر توان داخلی توصیه های رهبر معظم انقلاب را در اقتصاد مقاومتی محقق کنند.

ارسال نظرات