کشف 90 هزار ليتر سوخت قاچاق در بروجن

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختياری، از شناسايی محل دپوی سوخت قاچاق و کشف 90هزار ليتر سوخت به ارزش یک ميليارد و 900 ميليون ريال در شهرستان "بروجن" خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۹۶۶۵
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار "نورعلي ياری" گفت: با به دست آمدن اخبار و اطلاعاتي در خصوص فعاليت افرادي در مورد تهيه و توزيع سوخت قاچاق در يكي از شركت هاي توزيع فرآورده هاي نفتي در محل شهرك قطب صنعتي "سفيد دشت" شهرستان "بروجن"، بررسي موضوع در دستور کار مأموران اداره مبارزه با كالاي قاچاق و ارز پليس آگاهي اين فرماندهي قرار گرفت.

وي افزود: مأموران با شناسايي محل دپوي سوخت قاچاق، همراه با كارشناسان شركت نفت استان در محل حاضر و مقدار 90 هزار ليتر انواع سوخت قاچاق را شناسايي و كشف کردند.

اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به ارزش یک ميليارد و 900 ميليون ريالي سوخت كشف شده، تصريح کرد: عوامل و مسئولين اين شركت پس از تشكيل پرونده و تحقيقات تكميلي جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند.

فرمانده انتظامي استان چهارمحال و بختياري گفت: برخورد با قاچاقچيان و اخلال گران عرصه اقتصاد در دستور كار پليس استان قرار دارد و شهروندان مي توانند هر گونه اخبار و اطلاعات خود پيرامون اين موضوع را به پليس اطلاع دهند.

ارسال نظرات