مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خمام:

مجلس شهید مجلس شفا و نجات است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خمام مجلس شهید مجلس شفا و نجات است و ما نباید آن را با مجلس ختم اشتباه بگیریم و کم اهمیت جلوه دهیم .
کد خبر: ۸۵۵۹۰۱۰
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خمام، حجت الاسلام کیماسی در دومین یادواره شهدای اصناف شهرستان لاهیجان که در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: مجلس شهید مجلس شفا و نجات است و ما نباید آن را با مجلس ختم اشتباه بگیریم و کم اهمیت جلوه دهیم .

وی با تاکید بر فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه یا یادواره شهید نگیرید و یا متفاوت باشد با مجالس ترحیم گفت: در همین مجلس شهدا شخص قمار بازی توبه کرد، و یا خانم بی حجابی باحجاب شد و نمونه های فراوان دیگر که نشان از اهمیت این مجالس حکایت دارد .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خمام با اشاره به نقش رزمندگان گیلانی در دوران هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: رزمندگان گیلانی از دیار خود هجرت کردند و به جنگ دشمنان رفتند و مصداق این آیه "الذین هاجرو و جاهدو و قاتلوا و قتلوا فی سبیل الله" شدند .

حجت الاسلام کیماسی تاکید کرد: کشور ما هیچ وقت در جنگ مردم بی گناه را نکشت و هیچ وقت دشمن مردم عراق نبود، بلکه دشمن صدام یزید و دشمن علی شیمیایی ها بود همانند خلبان ایرانی که هنگام انهدام پلی  استراتژیک، متوجه عابری روی پل شد و از انهدام آن صرف نظر کرد.

وی با انتقاد از عملکرد برخی از مسئولین نسبت به ذوق زدگی ناشی از توافق هسته ای  تذکر داده و خاطرنشان کرد: همه باید پشت سر ولایت حرکت کنیم، طوری نشود که آقا ناچار شوند بگویند من اجازه بازرسی از تاسیسات موشکی را نمی دهم، من اجازه بازجویی از دانشمندان هسته ای کشور را نمی دهم.

ارسال نظرات