در آئینی

از 100 دختر نمونه شهرستان گناوه تجلیل شد

طی آئینی و با حضور مسئولان و جمع زیادی از مردم گناوه مراسم تجلیل از یک‌‌صد دختر نمونه شهرستان گناوه برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۸۹۹۶
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از گناوه، حجت‌الاسلام سیدعبدالهادی رکنی‌حسینی عصر امروز در مراسم تجلیل از دختران نمونه شهرستان گناوه، گفت: همه دختران گناوه خلاق و مستعد و درخور تجلیل هستند و این تعداد که تجلیل می‌شوند، نمونه‌ای از هزاران دختران خوب و موفق شهرستان به شمار می‌روند.

رکنی‌حسینی از حضور باشکوه و چشمگیر دختران و خانواده‌های آنان در این مراسم تقدیر نمود و افزود: با توجه به حضور تعداد زیادی از خانواده‌ها در این مراسم نیز تلاش می‌کنیم تا در صورت بر گزاری چنین مراسمی در آینده در مکان‌های بزرگتر مانند جایگاه نماز جمعه شهر استفاده نماییم.

در ادامه این مراسم نیز فرماندار گناوه گفت: با درخشش اسلام در عصر جاهلیت، دیدگاه جهانیان نسبت به زن و دختر عوض شده است و امروز در سرزمین های اسلامی شاهد کرامت زنان می‌باشیم.

عبدالنبی یوسفی از زنان جامعه خواست تا سیره و منش زندگانی حضرت فاطمه زهرا(س) را الگوی زندگی فردی و اجتماعی خود قرار دهند.

در این آئین بانوان نرجس عباس‌پور، فرخنده پناهی(توانخواه و دارای معلولیت جسمی) و عفیفه موسایی سه بانوی برتر شهرستان گناوه در عرصه ورزش، کشاورزی و حوزه علمیه با حضور در جایگاه گزارشی از فعالیت‌ها و نحوه رسیدن به موفقیت‌های بدست آمده خود را در این عرصه‌ها بیان کردند.

همچنین به همت دفتر امام جمعه گناوه و با همکاری فرمانداری، سپاه، شهرداری و شورای اسلامی شهر و دیگر ادارات این شهرستان، برنامه‌های متنوع دیگری شامل اجرای ترانه زیبای حریم عاشقی در وصف امام رضا(ع) توسط ماهان مقدس‌زاده از خوانندگان مطرح استان و شهرستان و شعر و دکلمه از دو بانوی گناوه‌ای قرائت شد.

این آیین با استقبال گسترده بانوان مواجه شد به گونه‌ای که تعدادی از شرکت‌کنندگان ایستاده نظاره‌گر برنامه بودند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات