افزایش نارضایتی از باراک اوباما در سیاست داخلی و خارجی آمریکا

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از سی ان ان، نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که میزان نارضایتی مردم امریکا از عملکرد باراک اوباما، رئیس جمهور این کشور در سیاست خارجی و داخلی افزایش یافته است.
کد خبر: ۸۵۵۸۶۶۷
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، نظرسنجی مشترک  سی ان ان و او آر سی نشان می‌دهد 51 درصد از شهروندان امریکایی از شیوۀ ریاست جمهوری اوباما ناراضی و 47 درصد راضی هستند.  این آمار در مقایسه با آمار 49 درصد راضی و 47 درصد ناراضی که ماه گذشته به دست آمد، نشان از کاهش روز به روز محبوبیت اوباما دارد.

رئیس جمهور امریکا پایین‌ترین آمار رضایتمندی را در مورد سیاست‌های دولت در قبال گروه تکفیری داعش کسب کرده است چرا که 62 درصد از رای‌دهندگان عملکرد اوباما را در قبال این گروه تروریستی تایید نکرده‌اند

 55 درصد از شهروندان امریکا معتقدند سیاست‌های پیشنهادی رهبران جمهوری‌خواه در کنگره کشور را به بیراهه می‌برد؛ در مقابل 39 درصد از مردم حامی این سیاست‌ها هستند.

در این نظرسنجی 52 درصد از شهروندان امریکا در پاسخ به این سؤال که «اوضاع این روزها در کشور چگونه است؟» ابراز نارضایتی کردند. این موضوع نشان از آن دارد که کاهش میزان رضایت مردم امریکا از دولتمردان که در نظرسنجی ماه مِه سی‌ان‌ان/اوآرسی اعلام شد، همچنان ادامه دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار