رئیس اداره تبلیغات اسلامی تالش:

اسوه و الگو قراردادن حضرت معصومه(س) وظیفه خانواده‌هاست

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تالش اسوه و الگو قراردادن حضرت معصومه(س) را وظیفه خانواده‌ها دانست و اذعان کرد:والدین باید حجاب و عفت را در فرزندان تقویت کنند.
کد خبر: ۸۵۵۸۴۴۴
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۲

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن ملائکی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان اظهار کرد: فرهنگ شیعه و اسلام ناب محمدی(ص) ازبین رفتنی نیست و تا ابد باقی می‌ماند.

وی با تاکید براینکه ما باید نسبت به فاطمه معصومه(س) معرفت پیدا کنیم،افزود:علاقه و محبت نسبت به کریمه اهل بیت، الگو و اسوه قرار دادن حضرت معصومه(س) مهم‌ترین وظیفه شیعیان است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تالش با اشاره به اینکه امروز مراجع تقلید ما خادمان افتخاری حرم حضرت معصومه (س) هستند، تصریح کرد:ما باید تلاش کنیم که محبت دختر موسی‌بن‌جعفر(ع) در وجودمان افزایش یابد.

حجت‌الاسلام ملائکی اسوه و الگو قراردادن حضرت معصومه(س) را وظیفه خانواده‌ها دانست و اذعان کرد:والدین باید حجاب و عفت را در فرزندان تقویت کنند.

وی خاطرنشان کرد:بهترین دختر در میان عالم،دفاع از ولایت و عالمه محدثه بودن از دیگر شباهت‌های میان حضرت فاطمه معصومه و فاطمه زهرا(س) است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تالش با اشاره به برنامه‌های این اداره در دهه کرامت گفت:۴۰ مبلغ در دهه کرامت به مساجد، حسینیه‌ها،تکایا و مراکز فرهنگی، مذهبی و روستاهای شهرستان تالش اعزام می‌شوند.

ارسال نظرات