رئیس سازمان بسیج ورزشکاران:

فساد در فوتبال چه ربطی به سپاه و نیرو‌های مسلح دارد؟

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران گفت: برای دادکان احترام قائل هستم ولی بحث فساد در فوتبال ربطی به نیرو‌های مسلح و سپاه ندارد و بهتر است او در اظهاراتش احترام‌ها را حفظ کند.
کد خبر: ۸۵۵۸۱۹۶
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، داوود آذرنوش رئیس سازمان بسیج ورزشکاران در خصوص اظهارات محمد دادکان در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: متاسفانه آقای دادکان در یک برنامه زنده تلویزیونی به مواردی در مورد نیروهای مسلح اشاره کردند که اصلا ربطی به برنامه مربوطه نداشت.

وی افزود: محور آن برنامه تلویزیونی بحث فساد در فوتبال بود و ظاهرا قرار بود مفاد آن در برنامه بررسی شود ولی متأسفانه پای نیروهای مسلح به وسط آمد.

به گزارش فارس ، رئیس سازمان بسیج ورزشکاران تاکید کرد: تا آنجایی که ما به یاد داریم در زمان مدیریت دادکان در فدراسیون فوتبال نیروی‌های مسلح کمک بسیار شایانی را برای اعزام تیم به مسابقات آسیایی انجام داد و حتی به خاطر دارم نیروی‌های مسلح در مورد سفر تیم ملی به عراق همه گونه همکاری را انجام دادند.

آذرنوش تاکید کرد: ما اصلا در وزارت ورزش نیرو‌های مسلح نداریم و اگر ایشان حرفی در این مورد زده است برداشت شخصی و اشتباه بوده است. نیرو‌های مسلح همواره به جامعه ورزش کمک کرده و در کنار وزارت ورزش به توسعه ورزش همگانی کمک می‌کند حتی این نهاد هزینه‌های زیادی را برای توسعه ورزش همگانی متقبل شده است.

وی ادامه داد: شما هیچ جا سراغ ندارید که نیروهای مسلح خدشه ای به ورزش کشور وارد کنند و اینکه چرا محمد دادکان در جلسه فساد ورزش به نیروهای مسلح و سپاه ورود می‌کند برای ما جای سؤال است ما از ایشان گله داریم و انتظار نداشتیم دادکان در یک برنامه تلویزیونی بخواهد نیروهای مسلح را به باد انتقاد بگیرد و صحبت‌هایی سراسر توهین آمیز و پر افترا بزند. با وجود احترامی که برای دادکان قائل هستیم اما او باید در اظهاراتش حرمت دیگران را حفظ کند و بی‌دلیل پای نهاد یا شخصی را به وسط نکشد.

ارسال نظرات