مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتی:

هدف دشمن در جنگ نرم استحاله فرهنگی و همانند سازی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی گفت: امروز استعمارگران به این نتیجه رسیده‏ اند كه بهترین راه نفوذ در سایر كشورها، نفوذ در فرهنگ آنان ویا همان استحاله‏ ی درونی و همانند سازی فرهنگ آن جامعه با فرهنگ غرب است.
کد خبر: ۸۵۵۸۱۳۲
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج در دشتی، حجت الاسلام ابوذر شاد در گردهمایی مصون سازی فرهنگی و در جمع کارکنان سپاه دشتی اظهار داشت: ما زیر بار مستکبرین نمی رویم و این از اصول مسلمانی ماست. چرا که هدف مستکبرین در جنگ نرم استحاله فرهنگی و همانند سازی است و می خواهند جامعه اسلامی ما را به ابتذال فرهنگی و شهوانی سوق دهند و در آن غرق نمایند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی افزود: همه مسئولان دلسوز ، نیروی متعهد وجوان مومن وانقلابی باید مراقب نفوذ فرهنگ بیگانه ورخنه های فرهنگی در جامعه باشند زیرارخنه های فرهنگی بسیار خطرناک است.

وی تصریح کرد: امروز ما شاهدیم که دشمنان ایران اسلامی برای جلوگیری از پیشرفت وتوسعه وتأثیر منطقه ای این نظام الهی با اختصاص میلیون ها دلار به معاندین نظام در منطقه وجهان و با راه اندازی بیش از 2000 کانال شبکه های ماهواره ای وتولید برنامه های به ظاهر جذاب ودر حقیقت امر فریبنده سعی در تغییر الگوها، رفتار ها و هویت ایرانی اسلامی ما را دارند.

شاد افزود: این شبکه ها با تخریب فرهنگی به جای عزم راسخ ملی ، مروج تردید در بین مردم هستند و به جای احساس عزت واعتماد به نفس ملی ،احساس حقارت را ترزیق کرده و بجای تقویت ایمان مردم، شبهه افکنی و بی اعتقادی همچنین به جای کار وتلاش و همت بلند، لذت جویی وشهوت رانی را ترویج می دهند.

ابوذر شاد افزود: برای مقابله با هجمه های غرب وجلوگیری از رخنه های فرهنگی در جامعه وتأثیر رسانه ها به روش های ذیل می توان عمل کرد وجامعه و خانواده ها را ازآسیب بیشتر مصون سازی نمود .
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی اظهار داشت: ما زیر بار مستکبرین نمی رویم و این از اصول مسلمانی ماست. چرا که هدف مستکبرین در جنگ نرم استحاله فرهنگی و همانند سازی است و می خواهند جامعه اسلامی را به ابتذال فرهنگی و شهوانی سوق دهند و در آن غرق نمایند.

ارسال نظرات