بزرگترین خیانت رژیم ستم شاهی در حق ملت ایران با حمایت آمریکا هجمه به ارزش های دینی و تخریب باور های دینی مردم بود .
کد خبر: ۸۵۵۷۸۹۵
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام و المسلمین لطفی در خطبه های نماز جمعه اظهار داشتند : فتنه آمریکایی - اسرائیلی ۸۸ تکرار حادثه غم انگیز و ننگین کودتای ۲۸ مرداد بود. این فتنه که با محوریت سران خائن فتنه و حامیان داخلی و خارجی آنها بویژه آمریکا و رژیم کودک کش اسرائیل و برخی از سران فاسد عرب همانند رژیم آل سعود در واقع کودتا علیه امام و نظام اسلامی که میراث گرانقدر امام و علیه رهبری و ملت و انتقام از امام و رهبری که توسط یاران دیروز و خائنین امروز با امام و انقلاب و رهبری شکل گرفت اما با مدیریت امام گونه رهبر فرزانه انقلاب و پشتیبانی ملت بزرگ ایران شکست خورد.

سخنان اخیر رهبر فرزانه انقلاب فصل الخطاب در روابط سیاسی و فرهنگی و اقتصادی با کشورهای جهان است. توافق هسته ایی ایران با ۵+۱ نباید زمینه ایجاد روابط سیاسی و فرهنگی با دسمن کینه توز و فریبکار آمریکا باشد . اصولا در عرف دیپلماسی و ادبیات سیاسی ابرقدرت ها بویژه آمریکا از روابط سیاسی تسلط و نفوذ بر فرهنگ و سیاست و اقتصاد و امنیت کشورهای طرف مذالکره با انهاست . آمریکا پرونده سیاه و ننگینی در تاریخ سیاسی و اقتصادی و امنیتی و فرهنگی کشور ما دارد .

دخالت های بیجا و فراوان داستان غم انگیز و عبرت آموزی دارد . آمریکائیها در دوارن حاکمیت پهلوی ها جنایات بزرگ و بی شماری مرتکب شده است . علاوه بر تسلط کامل برارکان رژیم شاهنشاهی و نفوذ در مدیریت کلان سیاسی و اقتصادی و نظامی و فرهنگ ناب اسلامی که در تار و پود ملت ایران ریشه دوانده بود با گسترش فرهنگ ضد دینی جامعه اسلامی را به تمام معنا به جامعه غربی در آداب و رسوم تبدیل نموده بود.

بزرگترین خیانت رژیم ستم شاهی در حق ملت ایران با حمایت آمریکا هجمه به ارزش های دینی و تخریب باور های دینی مردم بود . اما مهمترین و بزرگترین خیانت آمریکا در ایران طراحی کودتای ننگین و سیاه ۲۸ مرداد بود که توسط روشن فکران غرب گرا و وابسته به رژیم آمریکا علیه دولت دکتر مصدق بود . این کودتا معلول خود محوری و اعتماد به عناصر مزدور آمریکا عدم توجه دکتر مصدق به هشدارهای مکرر رهبر دینی آیت الله کاشانی بود.


کودتای
۲۸ مرداد حقیقتا آئینه عبرت برای ملت و نخبگان کشورمی باشد. از پیروی انقلاب آمریکا با نفوذ دادن عناصری در دولت موقت که متشکل از شخصیت های ملی مذهبی و جبهه ملی که عملا از نظر سیاسی گرایشهای غربی و آمریکایی داشتند ، سعی داشت انقلاب نوپای اسلامی را از درون با شکست مواجه کند . اما هوشیاری و تیز بینی امام توطئه های آمریکا را خنثی کرد و حالا پس از ۳۶ سال آمریکا پس از توافق اخیر که آینده روشنی ندارد درصدد نفوذ دوباره در فرهنگ و اقتصاد کشور عزیز ما ایران است که رهبر فرزانه انقلاب نقشه آنها را بر ملا و راه های نفوذ آمریکا را مسدود کردند.

۳۰ مرداد روز جهانی مسجد است و مسجد کانون تعلیم و تربیت و کسب تقوی و محل عبادت خداوند و هم چنین مظهر وحدت و همبستگی و همدلی و هم زبانی مردم مسلمان است . جایگاه مساجد در توریج فرهنگ دینی اجتماعی سیاسی در دین مقدس اسلام نقش بی بدیل و ارزشمندی دارد . از همه مهمتر مساجد در پیروزی و استمرار انقلاب و استقرار نظام اسلامی نقش محوری داشته و دارد .

۱ شهریور روز صنعت دفاعی است . یکی از مولفه های پیشرفت کشور در سایه تلاش علمی و صنعتی داشنمندان و صنعتگران است لدا تلاش علمی و صنعتی هردو لازم است . باید همه تلاش کنند صنعت کشور در همه بخش های علمی و صنعتی توسعه یابد. بحمدالله امروز صنایع دفاعی کشور بویژه در عرصه صنعت موشکی و جنگ افزارهای مدرن دفاعی در عالیرتین مرجله تکامل قرار دارد و باعث اعجاب دشمنان شده است . بزرگترین عامل بازدارندگی در برابر دشمن و مظهر اقتدار در نظام مقدس اسلامی است.

۲ شهریور آغاز هفته دولت را به ملت و دولت عزیز تبریک عرض می کنیم. هفته دولت فرصت مناسبی است برای ارائه گزارشی از عملکرد دولت و موفقیت ها و یا کاستیها با توجه به اینکه بحمدالله دولت ، دولتی مردمی و مورد حمایت های رهبری عزیز انقلاب است باید در عصه های مختلف بویژه اقتصادی و مقابله با تحریم های ظالمانه دشمن ، اهتمام جدی به اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی داشته باشد . قطها تحقق این شعار راهبردی با حشور مردم بویژه بخش خصوصی امکان پذیر می باشد.


ارسال نظرات