مسئول جدید طرح صالحین مرکز مقاومت دلوار معرفی شد

طی آیینی و با حضور مسئول تعلیم و تربیت سپاه سپاه امام صادق(ع)؛ حجت الاسلام حسین محمد زاده به عنوان مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه دلوار معرفی شد.
کد خبر: ۸۵۵۷۴۷۵
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۴
به گزارش خبرنگار بسیج در دلوار، مسئول تربیت آموزش سپاه امام صادق استان بوشهر در آیین تودیع و معارفه مسئول طرح صالحین سپاه دلوار گفت: طرح شجره طیبه صالحین امروز یک بستر زیبا و مقدسی برای مبارزه با این جنگ نرم است و ما میتوانیم جوانان در این راستا تربیت کنیم.

حجت الاسلام محمود اسدی یادآورشد: در طرح شجره طیبه صالحین باید از قابلیت‌های عظیم جوانان در برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری استفاده کنیم.
وی گفت: دشمن فهمیده نمی‌تواند با گزینه نظامی به جنگ ملت رشید و عظیم ایران اسلامی بیاید و امروز با جنگ نرم به مبارزه علیه جوانان ایران اسلامی آمده است.
اسدی تصریح کرد: طرح شجره طیبه صالحین امروز یک بستر زیبا و مقدسی برای مبارزه با این جنگ نرم است و ما می‌توانیم جوانان در این راستا تربیت کنیم.
در این مراسم از زحمات مسئول قبلی طرح صالحین مرکز برادر پاسدار حاجی نژاد تجلیل بعمل آمده و حجت الاسلام حسین محمد زاده که قبل از این مسپول تعلیم و تربیت سپاه تنگستان بود را به عنوان مسئول جدید این قسمت در سپاه دلوار معرفی شد.

ارسال نظرات