معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر :

تفکر بسیج در اقصی نقاط جهان نقشه های شوم استکبار جهانی را برهم زده است

معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه امام صادق استان بوشهر درآیین تودیع و معارفه مسئول تعلیم و تربیت بسیج تنگستان گفت: تفکر بسیج در اقصی نقاط جهان نقشه های شوم استکبار جهانی را برهم زده است.
کد خبر: ۸۵۵۷۱۸۳
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان،حجت الاسلام محمود اسدی درآیین تودیع و معارفه مسئول تعلیم و تربیت بسیج تنگستان گفت: هر کاری برای رضای خدا و درباره چگونگی اجرای احکام الهی و ترغیب جوانان بسوی خدا باشد، مصداق آیات قرآن بوده و کار در بسیج مصداق شعائر الهی است و لذا باید قدر و مزلت آن را بدانیم و در راه تعالی و پیشرفت آن تمام همت و تلاش خود را به کار بگیریم.
وی افزود: امروز برخی به موازات بسیج در مساجد و محله ها فعالیت می کنند و اگر به عمق حرکت الهی بسیج نگاه عالمانه داشته باشیم به این نکته مهم پی خواهیم برد که تنها عنصر اخلاص در نهاد مقدس بسیج می توانند این مجموعه الهی را از دیگر تشکیلاتی که به موازات با آن حرکت می کنند را متمایز کند.
معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تصریح کرد: امروز همت و تلاش دست اندر کاران بسیج باید به سمتی حرکت کند که اقتضای بصیرت و ذائقه انقلاب در فکر و ذهن بسیجیان پرورش یافته و حفظ شود.
اسدی ادامه داد: کار در بسیج سخت است، بخاطر اینکه با تربیت انسان ارتباط دارد و کار مقدسی است.
وی با بیان اینکه بسیج می‌تواند حیات یک روستا و مجموعه باشد و حیات بسیج حلقه‌های صالحین است، خاطرنشان کرد: توقع داریم فرماندهان بسیج با نگاه تربیتی کار انجام دهند.
معاون تعلیم و تربیت سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر بیان کرد: به طور حتم جابه جایی ها  در راستای طراوت‌بخشی به مجموعه صالحین خو.اهد بود و در این راستا ضمن تقدیر از تلاشهای حجت‌الاسلام حسین محمد زاده وی را تودیع  و حجت‌الاسلام سید حسن مهدی را بجای وی در مسئولیت تعلیم و تربیت بسیج تنگستان منصوب می‌کنیم.
انتهای پیام/

ارسال نظرات