مربی طرح جوانه‌های صالحین در فامنین:

ثمره جوانه‌های صالحین رشد و تعالی آینده‌سازان جامعه اسلامی است

مربی طرح جوانه‌های صالحین در فامنین گفت: ثمره طرح جوانه‌های صالحین رشد و تعالی آینده‌سازان جامعه اسلامی است که می‌توانند بر توطئه‌های دشمنان قسم‌خورده این انقلاب غلبه کنند.
کد خبر: ۸۵۵۶۳۳۵
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۹

حجت‌الاسلام راسخی در گفتگو با خبرنگار خبرگزری بسیج در فامنین با برشمردن نقاط قوت طرح جوانه‌های صالحین بیان کرد: با اجرای این طرح اوقات فراغت افراد به خوبی پر می‌شود.

وی افزود: انتخاب پایگاه‌های برتر در این طرح که باعث ایجاد رقابت بین پایگاه‌ها می شود نیز از دیگر نقاط قوت این طرح است.

یکی از مربیان طرح جوانه‌های صالحین در فامنین بیان داشت: ایجاد فضای شور و نشاط، ترغیب خانواده‌ها برای حضور فرزندانشان در مساجد و پایگاه‌ها، فرهنگ‌سازی و ترویج نماز، ریشه‌کن کردن بیسوادی قرآنی و در مجموع ارتقاء سطح معرفتی و بصیرتی آحاد بسیجیان به ویژه قشر کودک و نوجوان از اهداف این طرح به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح باید مربیان نیز به عنوان محور قرار گیرند، افزود: نبود کلاس‌های متنوع و وسایل کمک آموزشی از نقاط ضعفی است که امید است در مراحل بعد رفع شود.

راسخی با اشاره به استقبال کودکان و نوجوانان از کلاس‌های طرح جوانه‌های صالحین گفت: استفاده از وسایل آموزشی مانند کلیپ‌ها و پاورپونت‌های قرآنی در برگزاری کلاس‌های قرآن و معارف دین و برنامه‌های جمعی مانند کلاس‌های ورزش و استخر سبب جذب بیشتر افراد به این کلاس‌ها می‌شود.

وی بیشترین استقبال از کلاس‌ها در رده سنی راهنمایی عنوان کرد و افزود: در این رده سنی نوجوانان شوق یادگیری فراوانی دارند و استعداد آنان در این سن شکوفا می شود.

این مربی طرح جوانه‌های صالحین در فامنین تصریح کرد: اگر بتوانیم این طرح را به فصل ثمر برسانیم، می توانیم شاهد شکوفا شدن این طرح باشیم که ثمره آن رشد و تعالی آینده‌سازان جامعه اسلامی است که می‌توانند بر توطئه‌های دشمنان قسم‌خورده این انقلاب غلبه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار