بصیری گفت: هدف از اجرای اقتصاد مقاومتی ایجاد بستر مناسب برای صادرات و کم کردن واردات است.
کد خبر: ۸۵۵۵۸۷۹
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ صیدنظر بصیری در دیدار با 60 نفر از اصحاب رسانه استان ایلام در نخستین اردوی بسیج رسانه استان ایلام، اظهار داشت: اصحاب رسانه به عنوان پل ارتباطی بین مسئولان و مردم در جامعه وظیفه‌ای بسیار حساس را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران باید به عنوان چشم و گوش جامعه فعالیت داشته باشند، افزود: بررسی زندگی مردم، رصد مشکلات موجود در جامعه و پیگیری وعده‌های مسئولان و نقد سنجیده و منصفانه و رعایت اصل اخلاقی و حرفه‌ای امانت‌داری و صداقت در انتشار اخبار از جمله وظیفه‌های اصحاب رسانه است.

فرمانده سپاه ناحیه ایوان خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه وظیفه خطیری برعهده دارند مشکلات و مسایل را به گوش مسئولان می‌رسانند و کوشش و تلاش مدیران و مسئولان را به مردم منعکس می‌کنند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای تحول اقتصادی جامعه، خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه نیز باید همراه با سایر مسئولان در راستای تحول اقتصادی جامعه تلاش کنند.

فرمانده سپاه ناحیه ایوان گفت: دربحث اقتصادمقاومتی و افزایش بهره‌وری و کاهش وابستگی و فرهنگ اشتغالزایی ومحرومیت‌زدایی در شهرستان ایوان اقداماتی شایسته‌ای انجام گرفته است.

بصیری عنوان کرد: هدف از اجرای اقتصاد مقاومتی ایجاد بستر مناسب برای صادرات و کم کردن واردات است.

وی خاطرنشان کرد: در بحث محرومیت‌زدایی در شهرستان ایوان تاکنون هفت باب مسجد و 24 سرویس بهداشتی و حمام برای نیازمندان و یک باب خانه بهداشت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایلام و سپاه ناحیه ایوان احداث شده است.

60 نفر از اصحاب رسانه استان ایلام دیروز با سفر به شهرستان ایوان در قالب اردوی بسیج رسانه هجرت با فرماندار و فرمانده سپاه ناحیه ایوان دیدار و از طرح‌های اقتصاد مقاومتی و اردوهای جهادی بازدید می‌کنند.


ارسال نظرات