مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان بوشهر خبر داد

اعزام گروه جهادی شهید برونسی شهر چغادک به استان کهلیلویه و بویراحمد

مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان بوشهر از اعزام گروه جهادی شهید برونسی حوزه رمضان به استان کهلیلویه و بویراحمد خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۵۷۱۰
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، علیرضا فلاحی عصر امروز در نشست با خبرنگاران ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: گروه جهادی شهید برونسی حوزه رمضان به مدت 7 روز جهت برگزاری اردوی جهادی در استان کهکیلویه و بویر احمد شهر یاسوج حضور یافته و اقدام به انجام کارهای عمرانی، فرهنگی و خدماتی در امامزاده مختار خواهند کرد.

فلاحی با بیان اینکه تعداد شرکت‌کنندگان در این اردوی جهادی 21 هستند، ادامه داد: گروه جهادی شهید برونسی از فعال‌ترین گروه‌های جهادی شهرستان بوشهر است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان بوشهر به اهداف این برنامه پرداخت و گفت: کمک به عمران و آبادانی با تقویت روحیه جهادی و گسترش فرهنگ مسئولیت‌پذیری در افراد با اولویت فعالیت‌های اقتصاد مقاومتی جهت افزایش تولید و بهره‌وری با ارائه خدمات بهداشتی، عمرانی، آموزشی، ترویج کشاورزی، اشتغال‌زایی و فرهنگی با عزیمت گروه‌های جهادی به روستاها و مناطق کم‌برخوردار از اهداف ویژه اردوهای جهادی است.

فلاحی بیان کرد: فرهنگ‌سازی یکی از مولفه‌های مهمی است که جهادگران در سفرهای جهادی که به مناطق محروم دارند، به آن توجه ویژه‌ای دارند و بیشترین تمرکز آنها تلاش برای نهادینه‌سازی فرهنگ مبتنی بر اقتصاد مقاومتی در مناطق محروم است.

وی در پایان گفت: در بعد آموزشی عرصه‌های متعددی مورد توجه جهادگران استکه عرصه مربوط به اقتصاد مقاومتی از جمله مهمترین آنها است، به عنوان نمونه آموزش‌های مربوط به صنایع دستی که بومی هر منطقه بوده از جمله برنامه‌های آموزشی جهادگران است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات