بازدید سردار باران چشمه از اردوی تیم های اعزامی به المپيك سیزم

مسئولان سازمان تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح با بازدید از اردوهای تیم های اعزامی به المپیک سیزم، در جریان آخرین شرایط آماده سازی کاروان اعزامی به کره جنوبی قرار می گیرند.
کد خبر: ۸۵۵۵۴۹۵
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبرگزاري بسيج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان ورزش بسیج،در حالی که 45 روز دیگر کشور کره جنوبی میزبانی ششمین دوره المپیک نظامیان جهان سیزم است، اردوهای آمادگی و تمرینات تیم های نیروهای مسلح کشورمان در رشته های مختلف این روزها در حال برگزاری است تا کاروان ایران با قدرت در این رقابت ها شرکت کند.

با توجه به تصمیم مسئولان سازمان تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح، قرار است از امروز سردار باران چشمه رئیس سازمان تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح به همراه سایر مدیران ستاد سیزم، از اردوهای رشته های مختلف ورزشی  مسلح کشورمان  بازدید کنند و در جریان آخرین شرایط ملی پوشان و تیم های اعزامی به المپیک سیزم قرار بگیرند.

گفتنی است در ششمین دوره المپیک سیزم که مهر‌ماه در كره‌جنوبي برگزار مي‌شود ايران در رشته‌هاي تكواندو(زنان و مردان)، كشتي آزاد و فرنگي، تيراندازي، تيروكمان، واليبال، دووميداني، جودو، دوچرخه‌سواري، سه‌گانه، جهت‌يابي، چتربازي و پنج‌گانه دريايي حضور خواهد يافت.

ارسال نظرات