پیشروی داعش در سرت و انتقاد لیبی از شورای امنیت

داعش در لیبی به پیشروی و جنایات هولناک خود ادامه می دهد، در عین حال نماینده لیبی در سازمان ملل، شورای امنیت را متهم کرد با ممنوعیت تسلیح ارتش لیبی در حقیقت داعش را به ادامه جنایات خود تشویق می کند.
کد خبر: ۸۵۵۵۳۳۸
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ رسانه های لیبی به نقل از شاهدان عینی عنوان کردند که داعش در شهر سرت 12نفر را به صلیب کشده و سر آنان را از بدنشان جدا کرده است.قربانیان از ساکنان محلی سرت بوده اند که در برابر حملات داعش ایستاده اند.

 

ابراهیم الدباشی نماینده لیبی در سازمان ملل از موضع شورای امنیت نسبت به اقدامات داعش در کشورش انتقاد کرده و گفت «موضع شورای امنیت کاملا روشن است. آنها پیش از تشکیل دولت آشتی ملی در لیبی با تسلیح ارتش موافقت نخواهند کرد حتی اگر داعش همه خاک لیبی را تصرف کرده و همه مردم را سر ببرد.»

الدباشی مسؤولیت جنایات داعش را به عهده شورای امنیت دانسته و گفت «بحران سرت، مشکل شورای امنیت نیست بلکه تنها، مشکل مردم لیبی و دیگر اعراب است»

در همین رابطه یک منبع از شورای محلی سرت به رسانه ها گفت: «منطقه 3 شهر سرت از روز جمعه شاهد درگیری های خونینی بین مردم و نیروهای امنیتی از یک سو و داعش از سوی دیگر بوده و ده ها تن کشته و زخمی شده اند.»
ارسال نظرات
آخرین اخبار