خبرهای داغ:
امام جمعه تویسرکان:

مرگ بر آمریکا شعار اصلی ملت ایران است و هرگز ترک نمی‌شود

امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه برجام چه تصویب شود و چه نشود ملت ایران متحد است، گفت: ساده اندیشی است که برخی‌ها تصور می کنند در صورت توافق باید شعار مرگ بر آمریکا کم‌رنگ شود.
کد خبر: ۸۵۵۴۷۲۳
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، حجت الاسلام مرتضی موحدی در خطبه های نماز جمعه این هفته تویسرکان با اشاره به روز 23 مرداد سالروز پیروزی مقاومت لبنان، بیان داشت: در جنگ 33 روز لبنان و مقاومت جانانه آنان، پوزه پر نخوت اسرائیل غاصب که مورد حمایت امریکا و استکبار جهانی در منطقه بود به خاک مالیده شد.

وی اظهار کرد: در این جنگ بت به ظاهر شکست ناپذیر رژیم صهیونیستی به دست سربازان ولایت و مقاومت شکسته شد و همگان دیدند که اسرائیل غاصب چه شکست تحقیرانه ای خورد.

خطیب نماز جمعه تویسرکان در ادامه با بیان اینکه هنوز به توافق هسته ای نرسیده ایم و مسئله برجام در حقیقت جمع بندی از مذاکرات است، افزود: کشورهای 5+1 و ایران اسلامی 90 روز فرصت دارند تا در داخل کشورهایشان مسئله جمع بندی را بررسی کنند و به تصویب و یا رد دولت ها و مجالس خود برسانند.

موحدی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند" ملت ایران باید متحد باشد و قضایای هسته ای نباید زمینه ساز دو دستگی در کشور شود زیرا موضوع هسته ای بوسیله مسئولان مربوطه خود در حال پیگیری است و مسئولان بدنبال منافع ملی هستند."، گفت: بنابراین برجام چه تصویب شود و چه نشود ملت ایران با وحدت و یکپارچکی از هر تصمیمی حمایت و از دو دستگی دوری می کنند.

وی به 28 مرداد ماه سالروز کودتای امریکایی ـ انگلیسی علیه دولت مصدق نیز اشاره کرد و علت شکست مصدق را فاصله گرفتن او از روحانیت و اعتماد به امریکای جنایتکار دانست و عنوان کرد: امریکائیان در طول تاریخ ثابت کرده اند که قابل اعتماد نیستند و هر جا به آنان اعتماد شد ملت ایران ضربه خورد.

امام جمعه تویسرکان افزود: تاریخ پر است از جنایت‌های آمریکا در حق اسلام و ایران عزیز و شعار مرگ بر آمریکا شعار همیشگی ما است و تا وقتی که استکبار پلید و در رأس آن امریکا به دنبال چپاول ملت های آزاد است مرگ بر امریکا شعار اصلی ما است و هرگز ترک نمی شود.

موحدی تصریح کرد: کشور ما کشور علوی و حسینی است و این ساده اندیشی است که برخی ها تصور می کنند مثلا توافق شده پس باید شعار مرگ بر امریکا کم رنگ شود، این گونه نیست و تا وقتی که دشمنی آنان ادامه دارد استکبارستیزی ما هم ادامه دارد.

وی افزود: خوی امریکا خویی استکباری است و از این رو مسئولان و ملت ما حواسشان جمع است و به امریکای جنایتکار که در حق ملت ما دشمنی ها و توطئه های بسیار کرده است هرگز اعتماد نخواهند کرد.

خطیب نماز جمعه تویسرکان در ادامه به اول ذی القعده سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و 11 ذی القعده سالروز میلاد امام رضا(ع) اشاره کرد و گفت: از اول تا 11 ذی القعده را دهه کرامت نامگذاری کرده اند و بهتر است در این دهه بیش از پیش فرهنگ ائمه معصومین(ع) و فرهنگ رضوی در جامعه تبیین و ترویج شود.

موحدی تصریح کرد: دشمن با گمراه کردن دختران و زنان ما به دنبال مشغول کردن جوانان ما هستند و می خواهند زمینه نابودی اسلام و انقلاب را با انحراف دختران ما رقم زنند، از این رو است که می طلبد دختران و زنان ما با الگوگیری از حضرت معصومه(س) زمینه نفوذ دشمنان در جامعه اسلامی را از بین ببرند.

وی همچنین با گله مندی از مسئولان به دلیل اهمیت ندادن به روز صنایع کوچک گفت: این روز فرصت مناسبی بود تا تنگناها و مشکلات صنایع بررسی و مشکلی از مشکلات حل شود اما متأسفانه بی توجهی ه ناگمذاری این روز سبب شد تا صنعت در این روز غریب بماند.

وی در ادامه، روز 26 مرداد ماه، سالروز ورود بازگشت اولین کاروان آزادگان دلاور به مهین اسلامی را گرامی داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات