مسئول تعلیم و تربیت سپاه شهرستان عسلویه:

اجرای طرح جزیره ای حلقه سرگروه های صالحین

مسئول تعلیم و تربیت سپاه خاتم الانبیاءشهرستان عسلویه گفت: طرح جزیره ای حلقه سرگروه های صالحین در ناحیه مفاومت بسیج سپاه شهرستان عسلویه اجرایی خواهد شد تا از این طریق سر گروه های پایگاه های همجوار را در قالب یک حلقه سرگروه گرداوری و بتوانیم مشکلات و مسائل تربیتی آنها را مرتفع کنم.
کد خبر: ۸۵۵۴۵۵۰
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴


به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، حجت الاسلام سید حسن مهدی در نشست حلقه مربیان شجره طیبه صالحین که دیشب در حسینیه ابوالفضل کلات  شهرستان عسلویه برگزار شد، گفت: در تربیت ما باید به توحید برسیم یعنی بگونه ای سرگروه ها و متربیان را باید هدایت کرد که از ثنویت و دوگانگی رهایی پیدا کنند و به سمت یکی شدن حرکت کنند.

 

 

وی اضافه کرد: امروزه یکی از مشکلات مهمی که بین جوانان هست دو گانگی در رفتار و تفکر است که از مسائل تربیتی و از کارهای اصولی و لازم الاجرایی است که یک مربی برای مشکلات سرگروه ها و متربیان تابعه خود باید بداند و برای حل آن اقدام نماید.

مهدی افزود: در مرحله اول سرگروه ها را باید از بلاتکلیفی در بیاوریم تا معرفت توحیدی در آنها نقش ببندد و در پایان با اجرایی کردن طرح جزیره ای حلقه سرگروه ها به روند نظارت کیفی و موثر مربیان نسبت به سرگروه و متربیان زیر مجموعه خود پرداخته شود.  

وی در پایان خاطر نشان کرد: بخاطر پراکندگی پایگاه ها و سرگروه ها، سرگروه های پایگاه های نزدیک به هم را در قالب یک حلقه سرگروه  گردآوری می کنیم و با مدیریت یک مربی به مسائل تربیتی آنها رسیدگی می شود تا در این طرح که برای بالا بردن نظارت کیفی مربیان نسبت به حلقه های صالحین انجام می گیرد گام های موثرترنسبت به برنامه های صالحین برداشته شود.

ارسال نظرات