فرمانده سپاه گناوه تاکید کرد:

گناوه باید به عنوان قطب خبری شمال استان بوشهر مطرح باشد

فرمانده سپاه گناوه: گفت: همه ما تلاش کنیم تا شهرستان گناوه رابه عنوان قطب رسانه‌ای شمال استان مطرح نماییم.
کد خبر: ۸۵۵۴۳۷۰
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر،یاسین اکبا عصر امروز در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه شهرستان گناوه در شمال استان دارای خبرنگاران بسیار فعال است، اظهار کرد: علاوه بر اینکه تعدادی نشریات به صورت هفتگی در گناوه چاپ می‌شود این شهرستان دارای ظرفیت‌های قوی در زمینه خبر و اطلاع‌رسانی نیز است.

اکبا با تاکید بر اینکه می‌بایست شهرستان گناوه به عنوان قطب خبری شمال استان مطرح شود، ادامه داد: واقعا ضروری است در چنین ایامی، روز شهادت شهید صارمی را گرامی بداریم، چرا که این شهید صارمی دیگر به زیبایی ارزش قلم را ثبت نمود.

وی اضافه کرد: گرچه در قرآ ن کریم و احادیث و روایات اسلامی به ارزش قلم پرداخته شده اما مدت زمانی بود که ارزش قلم کم رنگ شده و شهید صارمی با اهدای خون خود توانست یکبار دیگر ارزش قلم و خبرنگاری را به اثبات رسانده و زنده نماید.

فرمانده سپاه گناوه با اشاره به جریان مدیریت‌شده نشر خبر از سوی غرب به شرق تصریح کرد: بنگاه‌های خبرپراکنی خبر تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند تا آنچه به میل خودشان است و آنها را به اهداف غیرانسانی رهنمون می‌سازد را به خورد جوامع بدهند .

وی گفت: جریان سالم رسانه‌ای که در بین خبرنگاران مسلمان، آزادی‌خواه و ارزشمند وجود دارد سبب شده است تا وجدان پاک مردم جهان اخبار سالم و درست را از خبرگزاری‌های راستگو و حق‌گو دنبال نمایند.

اکبا افزود: خبرنگاران ارزشی باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا در جریان یک پازل مدیریت شده قرار نگیرد و به راحتی واقعیات را بیان نماید.

وی با تقدیر از خبرنگاران شهرستان گناوه گفت: خبرنگاران این شهرستان در استان و کشور ممتاز می‌باشند و باید تلاش نماییم گناوه به عنوان قطب خبری شمال استان مطرح باشد.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالحسین(ع) گناوه نیز با تبریک روز خبر نگار گفت: خبرنگاران باید تلاش نمایند تا افکار ناب بسیجی که بر گرفته از فرهنگ اسلامی است به جامعه تزریق شود.

حسین محمدپور ادامه داد: امروز بسیج فعالیت‌های زیادی در عرصه سازندگی کشور در همه زمینه‌ها از جمله بسیج سازندگی ، ورزشی ، فرهنگی ، پزشکی و علمی دارد .

وی اضافه کرد: فرهنگ همدلی و درک متقابل بین اصحاب رسانه شهرستان گناوه به خوبی موجود است و باید تلاش نمود، بتوانیم خبرها را به خوبی و زیبایی تمام به جامعه انتقال دهیم و آنچه را که مردم از مسئولان انتظار دارند را بیان نماییم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات