فرماندار تفت:

وقت گذاری خبرنگاران تفت مثال زدنی است/از عملکرد اصحاب رسانه شهرستان راضی ام

فرماندار تفت در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان گفت: مطبوعات و رسانه های تفت به لحاظ كيفي در سطح استان خود را به خوبی نمایان کرده اند که دلیل آن وقت گذاری و دلسوزی اصحاب رسانه است.
کد خبر: ۸۵۵۳۰۲۶
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: نشست صمیمی خبرنگاران شهرستان تفت با فرماندار به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار، صبح شنبه در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار تفت در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و 9 دیپلمات ایرانی، به آیه «فَبَشِّرْ عِبَادِ الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ» اشاره کرد و اظهار داشت: رعايت اخلاق و ادب اسلامي و لحاظ كردن انصاف و بي طرفي در انعكاس اخبار از ارزشهايي است كه یک خبرنگار سرلوحه کار خود قرار دهد.

«محمود زارع رشکوئیه» با ابزار خرسندی از حضور در جمع اصحاب رسانه تفت، گفت: در این یکسال و اندی که در شهرستان تفت توفیق خدمت به مردم را داشته ام؛ بارها در جلسات علمکرد و اقدامات مسئولان این شهرستان بازگو شده و خبرنگاران به خوبی اخبار را منعکس کرده اند.

وی با بیان اینکه از عملکرد اصحاب رسانه شهرستان رضایت دارم، افزود: تفت اگرچه به لحاظ كمي نيازمند تحولات گسترده در بخش رسانه و مطبوعات است اما به لحاظ كيفي در سطح استان خود را به خوبی نمایان کرده که دلیل آن وقت گذاری و دلسوزی اصحاب رسانه است.

فرماندار تفت توسعه فرهنگ نقد را یکی از مهم ترین راهکارهای پویایی جامعه دانست و تصریح کرد: همانگونه که نقد کردن و نقادی هنری ارزشمند و شایسته است نقدپذیری نیز خود هنر است  و کسی که نقد و انتقاد را پذیرا باشد، قطعا در سمتی موفق است.     
وی با بیان این که امیدوارم مسئولان دستگاههای اجرایی شهرستان تفت در بحث نقدپذیری پیشگام باشند، افزود: خوشبختانه تعامل خوب و سازنده خبرنگاران پرتلاش و خدوم شهرستان تفت، زمینه ساز انعکاس خوب و شایسته دستاوردهای عظیم دولت تدبیر و امید در سطح شهرستان شده است که جای سپاسگزاری دارد
.

زارع رویکرد قابل تقدیر دولت یازدهم و تحولات در عرصه رسانه ای کشور را یادآور شد و اذعان داشت: نگاه کارشناسی و همه جانبه دولت تدبیر و امید، فضای خوبی را برای فعالیت رسانه ای در کشور به وجود آورده است.

در پایان از 4 خبرنگار شهرستان تفت با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

گفتنی است شهید محمود صارمی خبرنگار ایرانی و مسئول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) در مزار شریف بود که در سال 1377 در جریان کشتار دیپلمات های ایرانی در مزار شریف کشته شد و شورای فرهنگ عمومی کشور در نخستین سالگرد این رخداد، 17 مرداد ماه را به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار