بمناسبت استقبال از 30 شهید غواص مازندران

آمادگی 250 هیئت مذهبی بهشهر برای استقبال از شهدای غواص

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهشهر گفت: روحانیون و هیئت امنای 45 مسجد و بیش از 250 هیئت مذهبی بهشهر آماده استقبال باشکوه از شهدای غواص مازندران در بهشهر هستند.
کد خبر: ۸۵۵۲۷۳۹
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱





خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام سیدمحمد بابایی از آمادگی بیش از 250 هیئت مذهبی در برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر 30 شهید غواص در شرق مازندران خبر داد و گفت: روحانیون و هیئت امنای 45 مسجد، پایگاه‌های مقاومت بسیج و بیش از 250 هیئت مذهبی خود را برای استقبال باشکوه از شهدای غواص مازندران در بهشهر آماده کرده و برنامه‌ریزی‌های مناسبی در این زمینه را انجام داده‌ایم.

وی اظهار کرد: مهم‌ترین پیام حضور فیزیکی شهدا بعد از 25 سال این است که راه شهدا یعنی راه دفاع از اسلام و ولایت همچنان زنده است و اگر در مسیر آنان گام برداریم، شهدا در روز قیامت شفیع ما خواهند بود.

وی دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی را از دیگر پیام شهدای غواص دانست و افزود: شهدای غواص حاضر شدند با دستان بسته زنده به گور شوند اما از آرمان‌های و اصول انقلاب اسلامی عقب‌نشینی نکنند و در مراسم تشییع این پای‌مردان سعی می‌کنیم که بهترین کارها را با بهترین کیفیت برای شهدا انجام دهیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهشهر خاطرنشان کرد: بهترین هدیه شهدا برای ما شعار «هیهات من الذله» است و نشان می‌دهد که اگر فرهنگ شهادت در کشور ما زنده باشد عزت ما محفوظ بوده و هیچ‌گاه زیر بار ذلت نخواهیم رفت.

مسئول کمیته تبلیغات استقبال از شهدای غواص بهشهر ادامه داد: کسی که سرگرم دنیا باشد دیگر به جهاد و مقابله با مستکبران فکر نمی‌کند و دشمن نیز با استفاده از ابرازهای مختلف ارتباطی سعی دارد به هجمه‌های فرهنگی خود ملت‌ها را سرگرم کند، امام در کشور ما به برکت آمدن شهدا زنگارهای غفلت و گناه از دل‌ها پاک می‌شود و روح انسان را تازه می‌شود.

حجت‌الاسلام بابایی افزود: مساجدی که در مسیر استقبال از شهدا قرار دارند میزبان و پذیرای شرکت‌کنندگان در تشییع پیکرهای مطهر شهدا خواهند بود و روحانیون و اعضای هیئت امنای دیگر مساجد و هیئت‌های مذهبی بهشهر با برپایی ایستگاه‌های صلواتی به ارائه خدمات رفاهی به مردم ولایت‌مدار بهشهر می‌پردازند.

وی با توصیه به جوانان و نوجوانان در پیروی از مکتب شهدا گفت: درست است که مسئولان وظیفه ارتباط بین فرهنگ جهاد و شهادت با جوانان را بر عهده دارند، اما جوانان مواظب باشند که اگر مسئولی به تکلیف خود عمل نکرده است و آنان از شهدا فاصله نگیرند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهشهر در پایان یادآور شد: در برابر عظمت شهدا نمی‌توانیم کارنامه‌ای برای خودم قائل باشیم و در مقابل نگاه بلند شهیدان جز شرمندگی چیز دیگری نداریم.

یادآور می‌شود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مراسم تشییع پیکر پاک 30 شهید غواص دوران مقدس در شرق مازندران از ساعت هشت تا 18 مرداد آغاز و عبور کاروان عشق و ایثار، از محورهای گلوگاه،خلیل‌شهر، بهشهر، رستم‌کلا، نکا و میاندورود فضای این شهرها را عطرآگین می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها