مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری:

زائر خارجی که خادم شهدا شد/ حضور یک شبه پژوهشگری در راهیان نور منتج به کتاب جنگ عراق و ایران شد

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج گفت: حضور یک شبه پژوهشگری در راهیان نور منتج به کتاب جنگ عراق و ایران شد.
کد خبر: ۸۵۵۱۳۵۳
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، یعقوب سلیمانی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران بوشهر با تاکید بر اینکه راهیان نور یک حرکت بزرگ فرهنگی و تاثیگذار است که باید به نسل آینده انتقال داده شود، گفت: دعوت‌کننده راهیان نور شهدا هستند. راهیان نور هدیه شهدا به جوانان است. راهیان نور نقطه تقابل با تهاجم فرهنگی است.

سلیمانی با اشاره به اینکه در حال حاضر 173 شبکه ماهواره‌ای علیه دستاوردهای انقلاب اسلامی فعالیت دارند، تصریح کرد: یکی از بسترهای شهادت و تقابل راهیان نور است.

وی با بیان اینکه سال گذشته 610 هزار دانش‌آموز در راهیان نور حضور پیدا کردند، اضافه کرد: راهیان نور قابلیت دارد به نوان یک پدیده و کار بزرگ در برابر دشمنان نقش‌آفرینی کند.

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور کشور با تاکید بر اینکه دشمنان تاثیرات راهیان نور را به شدت و دقت کامل رصد می‌کند، عنوان داشت: 39 هزار و 700 مدیر کاروان در سامانه راهیان نور ثبت شده که در این راه ما را کمک می‌کنند.

سلیمانی با اشاره به اینکه از سستی برخی از دوستان بی‌بصیرت و شرایطی که دشمنان بوجود آوردند راهیان نور تا تعطیلی پیش رفت اما با همکاری و تلاش دوستان این کار ادامه پیدا کرد، خاطرنشان کرد: خادمین راهیان نور رسالت سنگینی همچون رسالت زینب بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه اگر حضرت سجاد(ع)، زینب و رقیه در حادثه کربلا نبودند چه بر سر اسلام می‎آمد، افزود: اگر اینچنین می‌شد ما تا به حال باید می‌سوختیم و داغ می‌شدیم.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج با اشاره به اینکه اگر امام می‌گوید دست و بازوی بسیجیان را می‌بوسم نه این است که نیاز به پست و مقام دارد، ادامه داد: نگاه بسیج خیلی مهم است و تا آن باشد باعث افتخار و عزت است.

سلیمانی با بیان اینکه سال گذشته از 37 کشور زائر راهیان نور داشتیم، گفت: زائر آلمانی وقتی که سرزمین راهیان نور آمد از شوش، فتح‌المبین، شلمچه به والفجر 8 رسید و خدمت خالصانه خادم‌الشهدای آنجا را دید گفت: می‌شود من خادم شهدا شوم. چند ساعتی در آنجا خادم‌الشهدا شد.

وی با اشاره به اینکه حضور یک شبه پژوهشگر و محقق اسپانیایی مانیال گالانیا در راهیان نور منتج به کتاب جنگ عراق و ایران شد، بیان کرد: راهیان نور می‌تواند برای توسعهو تسری بین‌المللی دفاع مقدس به ما کمک کند.

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور کشور به گفته‌هایی از این محقق اسپانیایی در مورد جنگ عراق با ایران اشاره کرد و اضافه کرد: او می‌گوید: اگر از این مناطق دیدار نکرده بودم سرنوشت سوریه دنیایی از ابهام و رازآلود بود.

سلیمانی با اشاره به اینکه به 5 نقطه خارج از کشور نیز راهیان نور خواهیم داشت، گفت: امسال در 135 نقطه ایران واقعه غدیر بازسازی خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات