همايش بسيجيان و گردان‌هاي امام حسين(ع) شهرستان ماسال برگزار شد

فرماندار ماسال با تاكيد بر ضرورت توجه و حمايت از بسيج و سپاه و ارتش در راستاي افزايش توانمندي آنها جهت مقابله با تهديد دشمنان خاطرنشان كرد: خوشبختانه امروز اقتدار ما در منطقه به حدي است كه دشمنان، جرات تعدي و تجاوز به خاك كشورمان را ندارند.
کد خبر: ۸۵۴۷۱۱۱
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، محمود قاسم‌نژاد صبح امروز در همايش بسيجيان و گردان‌هاي امام حسين(ع) شهرستان ماسال با بيان اينكه جنگ تحميلي بر عليه انقلاب اسلامي جنگي نابرابر بود كه در يك طرف آن كشور ما و در طرف ديگر آن تمام دنيا قرار داشت، گفت: در چنين شرايط حساسي بسيج و سپاه تشكيل شدند و با همه تنگناهاي موجود توانستند دستاوردهاي بزرگي را براي كشور به ارمغان بياورند.

وي حفظ تماميت ارضي كشور براي اولين بار در تاريخ معاصر را يكي از اين دستاوردهاي بزرگ دانست و افزود: اگر از رشادت‌هاي رزمندگان اسلام به ويژه بسيجيان نبود نمي‌توانستيم به چنين موفقيتي نائل شويم.

فرماندار ماسال با تاكيد بر ضرورت توجه و حمايت از بسيج و سپاه و ارتش در راستاي افزايش توانمندي آنها جهت مقابله با تهديد دشمنان خاطرنشان كرد: خوشبختانه امروز اقتدار ما در منطقه به حدي است كه دشمنان، جرات تعدي و تجاوز به خاك كشورمان را ندارند.

قاسم‌نژاد ادامه داد: بعد از انقلاب اسلامي با وجود انواع تحريم‌هاي نظامي، توانستيم به لحاظ فنون و تجهيزات نظامي به موفقيت‌هاي چشمگيري دست يابيم كه نشان از توان بالاي جوانان اين مرز و بوم است.

وي با اشاره به موفقيت مذاكره‌كنندگان هسته‌اي كشورمان، عنوان كرد: مطمئنا اين موفقيت بدون صبوري و مقاومت مردم و حمايت همه جانبه مقام معظم رهبري امكان‌پذير نيست.

فرماندار ماسال با بيان اينكه سرفرازي امروز كشورمان را مديون خون‌ها و جان‌هاي فدا شده شهداي دفاع مقدس هستيم، افزود: هم اكنون كشورهاي غربي به ويژه آمريكا به كمك‌هاي خود طي جنگ تحميلي به رژيم عراق اعتراف دارند و اذعان مي‌كنند كه توان آن را ندارند كه تكنولوژي هسته‌اي ايران را از بين ببرند.

قاسم‌نژاد با اشاره به اينكه دشمنان ملت ايران در سالهاي گذشته، 6 قطعنامه ظالمانه عليه كشورمان در خصوص تحريم‌هاي مالي و اعتباري، تجاري و نظامي به تصويب رساندند و حتي با قرار دادن پرونده ايران در فصل 7 منشور ملل متحد درصدد بودند كه مجوز حمله نظامي بر عليه كشورمان را از سازمان ملل اخذ كنند، گفت: در چنين شرايطي تيم مذاكره‌كننده هسته‌اي توانست با رعايت خطوط قرمز نظام، حق هسته‌اي ما را بگيرند.

وي همگرايي و وحدت مسئولين در مسئله هسته‌اي را مثال‌زدني دانست و افزود: رهبر معظم انقلاب نيز همواره تيم مذاكره‌كننده هسته‌اي را تاييد كرده‌اند.

فرماندار ماسال با عنوان اينكه با امضاي توافقنامه وين بسياري از كشورهاي اروپايي براي سرمايه‌گذاري به سوي كشورمان هجوم آورده‌اند ابراز اميدواري كرد: اين توافقنامه بتواند ضمن حفظ حرمت و عزتمندي ملت بزرگ ايران، شرايط را براي زندگي همراه با رفاه بيشتر براي آنان فراهم آورد.

ارسال نظرات