تأیید محتوای برنامه های فرهنگی، تأثیرگذاری آنها را بیشتر می کند

مسئول معاونت تأیید محتوای سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در کارگاه آموزشی تایید محتوا در سپاه ناحیه فارسان ، رسالت این معاونت را افزایش تأ‌ثیرگذاری برنامه های فرهنگی در سپاه وبسیج عنوان کرد.
کد خبر: ۸۵۴۵۹۴۴
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ در این کارگاه آموزشی که با حضور سرهنگ پاسدار منوچهر خلیلیان، مسئول تایید محتوای نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و علیرضا شریفی، کارشناس این معاونت، برگزار شد، اصول و ضوابط نظارت تخصصی بر برنامه های فرهنگی بسیج در سال 94 تبیین شد.

سرهنگ پاسدار منوچهر خلیلیان، هدف از برگزاری این کارگاه را آشنایی متصدیان امور فرهنگی در بسیج با مأموریتهای دفتر تأیید محتوا دانست .

وی گفت: وقتی دشمن در بعد نظامی ناکام ماند از طریق تهاجم فرهنگی بر روی اعتقادات و عقاید مردم ما جنگ را آغاز کرد و مراحل پیشرفتی را نیز سیر کرد.

مسئول معاونت تأیید محتوای سپاه استان، با اشاره به مراحل مختلف تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی و نهایتا جنگ نرم ، خواستار دقت در اجرای برنامه های فرهنگی با خطای کم و تأثیرگذاری بیشتر شد.

وی، اصل ماموریت تأیید محتوا را پیشگیری از ورود ویروس ومیکروب به برنامه های بسیج دانست و افزود: هدف دفتر تأیید محتوا، نظارت بر اجرای برنامه ها و تولید محصولات فرهنگی جهت بالا بردن کیفیت برنامه های سپاه و بسیج می باشد و ضمن کاهش لغزش و خطاهای احتمالی، تأثیرگذاری آنها را بیشتر می کند.

گفتنی است: این کارگاه یک روزه در حسینیه فاطمه الزهراسلام الله علیها ناحیه مقاومت شهرستان فارسان برگزار شد.

ارسال نظرات