مسوول بسیج اساتید چهار محال و بختیاری در گفتگو با بسیج:

کند شدن شتاب علمی کشور در دانشگاه ها مشهود است

ما تا رتبه شانزدهم پیش آمده بودیم باید با آن شتاب تا به امروز رتبه دوازدهم یا سیزدهم می بودیم ولی این روند ادامه نیافت و این مسئله به نوعی عقب گرد محسوب می شود.
کد خبر: ۸۵۴۵۲۶۰
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷

احمدرضا بسیج استاد دانشگاه در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش عالی و فناوری خبرگزاری بسیج گفت: کند شدن شتاب علمی کشور در دانشگاه ها مشهود است.

بسیج گفت: آن شور و شوقی که در سالهای گذشته در بین اعضای محترم هیئت علمی و اساتید دانشگاه بود دیگر وجود ندارد و متاسفانه شتاب علمی که قبلا به سرعت به کسب رتبه های برتر می انجامید کند شده است.

وی افزود: ما تا رتبه شانزدهم پیش آمده بودیم باید با آن شتاب تا به امروز رتبه دوازدهم یا سیزدهم می بودیم ولی این روند ادامه نیافت و این مسئله به نوعی عقب گرد محسوب می شود.

مسوول بسیج اساتید چهار محال و بختیاری با بیان اینکه این شتاب هنوز در همان رتبه شانزدهم باقی مانده در صورتی که اگر ادامه می یافت باید رتبه بالاتری کسب می کردیم خاطرنشان کرد: توقف در همان رتبه قبلی نشان دهنده کند شدن شتاب و پیشرفت علمی کشور است کما اینکه از جنبه مشاهده میدانی هم اساتید دانشگاه می توانند این کم شدن شور و شوق را عینا در دانشگاه ها مشاهده کنند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار