دسیسه‌های دشمنان با تقویت فرهنگ مقاومت خنثی می شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: تقویت فرهنگ مقاومت و ایستادگی و فرهنگ پایداری در جامعه سدی محکم در برابر دسیسه‌های دشمنان و زیاده‌خواهی و یاوه‌گویی آنان ایجاد می‌کند.
کد خبر: ۸۵۴۴۹۴۲
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵


 


 

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی مازندران، حجت‌الاسلام ناصر شکریان با اشاره به برخی بیانات مقام معظم رهبری در خطبه‌های باشکوه عید سعید فطر و تذکر جدی معظم‌له درباره دوری از دودستگی کشور به‌ویژه بعد از توافق ابتدایی هسته‌ای در مذاکرات وین، اظهار داشت: مدیران و مسئولان نظام در خط مقدم تحقق همدلی و همزبانی در نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دارند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه آحاد جامعه در پیمایش مسیر تعالی خود، نیازمند الگو و روش است، بیان کرد: الگوگیری از نیازهای سرشتی و شخصیتی انسان‌ها محسوب می‌شود و ملت بزرگ ایران با انقلاب اسلامی خود که نقطه عطف تاریخ معاصر جهان را رقم زد از بهترین الگو برای الگو شدن پیروی کرد و نظامی را به‌وجود آورد که این نظام دارای حکومت و همه عناصر حاکمیتی است.

 

شکریان با تأکید بر اینکه زنده و پویا بودن این ملت سترگ در مبتنی بر اندیشه‌های تعالی و اعتلاء بخش اسلام است، خاطرنشان کرد: از آنجا که انقلاب اسلامی ایران تغییر نگرش‌ها و الهی‌سازی زندگی انسان‌ها را وجهه همت خویش می‌داند، اساسی‌ترین اصلاح و تنقیح را در حوزه فرهنگ دینی، مقاومت و پایداری جست‌وجو و مطالبه می‌کند.

 

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: توفیقات در تمام طی مذاکرات چندین ساله هسته‌ای حاصل حمایت و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب در حمایت از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای بود و این حمایت‌ها و رهنمودها تا انتهای مسیر هم ادامه دارد و براساس نظر ایشان مسیر قانونی متن توافق‌نامه در کشور باید طی شود.

 

وی با اشاره به نقش ایستادگی و مقاومت مسلمانان در برابر زیاده‌خواهی‌ها در مقابل جبهه باطل در تاریخ تحلیلی اسلام، اظهار کرد: به برکت دین مبین اسلام و در سایه زعامت و رهبری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، کشور و نظام ما همواره در مسیر درست حرکت کرده و روزبه‌روز بر قدرت و عظمت آن افزوده می‌شود.

 

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران تصریح کرد: تقویت فرهنگ مقاومت و ایستادگی و فرهنگ پایداری در جامعه سدی محکم در برابر دسیسه‌های دشمنان و زیاده‌خواهی و یاوه‌گویی آنان ایجاد می‌کند.

 

شکریان با تأکید بر عملکرد و کارنامه سیاه دولت مستکبر آمریکا در طول بیش از سه دهه تاریخ انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در سایه رهبری عظیم‌الشأن انقلاب روز به روز عزت‌مندانه و سرافراز برای اعتلای این نظام مقدس تلاش می‌کند و قله‌های پیشرفت و ترقی را یک به یک طی می‌کند و مادامی که ظلم و ظالم وجود دارد استکبارستیزی هم در آحاد ملت ایران هم جریان دارد که نمونه آن را در اجتماع بی‌نظیر و پرشور مردم بصیر ایران اسلامی در آخرین جمعه ماه مبارک (روز قدس) به رخ جهانیان کشیدند.

 

وی در پایان به مقاومت و ایستادگی مردم مظلوم یمن در برابر رژیم جاهل و سفاک سعودی اشاره و آن را توطئه جدید آمریکایی اسراییلی در منطقه خواند و گفت: این مردم مقاوم بیش از صد روز است در برابر چند هزار تن انواع بمب‌های رژیم آدم‌کش آل‌سعود ایستاده‌اند و مقاومت می‌کنند و روی آرمان‌خواهی اصیل خود تأکید دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها