معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

امروز بسیجیان ایران اسلامی با ایمان عمیق در خدمت منافع نظام هستند

امروز بسیجیان ایران اسلامی با ایمان عمیق توام با عواطف، همه توان خود را در خدمت منافع نظام به کار گرفته و در راه پاسداری از عزت و شرف این سرزمین جانفشانی می‌کنند.
کد خبر: ۸۵۴۴۸۹۰
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵

محسن گلشن‌زاده ظهر امروز در همایش پدافند غیرعامل سرگروه‌ها و مربیان حلقه‌های صالحین استان اظهار داشت: امروز بسیجیان ایران اسلامی با ایمان عمیق توام با عواطف، همه توان خود را در خدمت منافع نظام به کار گرفته و در راه پاسداری از عزت و شرف این سرزمین جانفشانی می‌کنند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر بسیجیان با مشارکت در امر سازندگی زمینه عمران و آبادانی کشور را در بخش‌های مختلف عمرانی و فرهنگی و اقتصادی فراهم کرده‌اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه ده‌ها میلیون بسیجی در کشور وجود دارد که نقش بی‌بدیلی در سازندگی و انجام امور فرهنگی بر عهده دارند، گفت: مقابله با تهدیدات نرم، آگاه سازی و اطلاع رسانی، امداد و نجات، برقراری امنیت، ارتقای توان رزم و پدافند غیرعامل، مدیریت بحران در زمان جنگ و حوادث غیر مترقبه، توزیع نیازمندی‌های امدادی و بهداشتی و عملیات روانی، آموزش آحاد مردم با حداقل زمان و هزینه بخشی از فعالیت‌های سازمان بسیج به شمار می‌رود.

گلشن‌زاده بیان داشت: بسیجیان از آمادگی لازم برای بازدارندگی و مواجهه با دشمن و هر گونه حادثه و واقعه‌ای برخوردار هستند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان مرکزی نیز هدف از پدافند غیرعامل را ایجاد استحکام سیستم غیر دفاعی و بدون استفاده از ابزارهای نظامی دانست و گفت: پدافند عامل استفاده از ابزار و ادوات با بهره گیری از اقدامات مهندسی، اختفا، پوشش و فریب است.

وی در ادامه هدف از این همایش را آشنایی و توجیه بسیجیان در تکالیف اجرایی و مرور مطالب آموزشی در عرصه پدافند غیرعامل اعلام کرد.

ارسال نظرات