خبرهای داغ:
فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا:

شهید غریب یکی از فرمانده‎هان شایسته و لایق بود

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا اظهار کرد: شهید غریب مدت‎ها پیش تمرین شهادت داشت و این تمرین گاهی در جنوب شرق کشور با اشرار مسلح و گاهی مقابله با « پژاک» در جنوب غرب بود.
کد خبر: ۸۵۴۳۹۲۵
|
۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴


به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، سردار علی ملک در حاشیه مراسم گرامیداشت شهادت قاسم غریب شهید مدافح حرم در گرگان در گفت‎گو با بسیج با بیان اینکه شهید غریب چندین بار تا مرز شهادت پیش رفته بود، گفت: این شهید در این عملیاتها به درجه جانبازی نیز نائل آمده بود.

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا خاطرنشان کرد: شهید غریب چندین ماه برای مقابله با داعش و گروه تکفیریها اعلام آمادگی کرده بود و به راستی ایشان یکی از فرماندهان شایسته و لایق بود.

ملک با بیان اینکه شهید غریب نشان داد که توانایی تصرف اهدفی مشخص شده را در عملیاتها دارد، افزود: شهید در سوریه نقشی بسیار کلیدی داشت و دشمن نیز مسلماً فرماندهان لایقی چون شهید غریب را شناسایی میکند و مورد هدف قرار میدهد.

وی با بیان اینکه پیام شهید غریب اطاعت از رهبری معظم (مدظله العالی) و صیانت از نظام و انقلاب اسلامی است، افزود: این مهم موضوعی است که ما به عنوان یک ایرانی در کشور باید به آن اهتمام ورزیم.

سردار علی ملک افزود: اگر امروز شهید غریب میان ما حضور داشت پیامش این بود که برای مقابله با استکبار جهانی باید به موضوعاتی نظیر جنگ نرم توجه کنیم.

ملک بیان داشت: شهید قاسم در سوریه با اعتقاد جنگید و در مکانی پر خطر از همه چیز خود گذشت که این پیامِ سوم شهید است.

وی با بیان اینکه باید از شهید غریب درس بگیریم، گفت: جوانان سوریه و کشورهای منطقه از جوانان ما در 8 سال دفاع مقدس درس گرفتند و با روحیه خودباوری نزدیک به 6 سال است که در برابر استکبار و گروههای تکفیری ایستادهاند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار