خبرهای داغ:
مسئول امور خواهران سازمان بسیج دانش‌آموزی استان همدان خبر داد

اجرای برنامه‌های «نهضت ما زنده‌ایم» در مدارس همدان

مسئول امور خواهران سازمان بسیج دانش‌آموزی استان همدان از اجرای برنامه‌های «نهضت ما زنده‌ایم» در مدارس همدان با هدف احياي هويت ديني و تحكيم مباني اعتقادي و دفاع از ارزش‌هاي اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۳۳۵۳
|
۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳

رقیه شیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: کلاس‌های توجیهی و آموزشی «نهضت ما زنده‌ایم» در اردوی یاوران طرح ولایت ویژه دانش‌آموزان دختر و برنامه‌های مربوط به آن توسط این دانش‌آموزان در مدارس در طول سال اجرا می‌شود.

وی افزود: این برنامه با هدف احياي هويت ديني و تحكيم مباني اعتقادي و دفاع از ارزش‌هاي اسلامي در دستور کار قرار گرفته و اجرایی می‌شود.

مسئول امور خواهران سازمان بسیج دانش‌آموزی استان همدان تصریح کرد: این برنامه به منظور تقويت شجاعت، عفت، احساس مسئوليت، ايثار و از خودگذشتگي در بين دختران جوان و معرفي الگوهاي برتر انجام می‌شود.

وی با اشاره به توزیع کتاب «من زنده‌ام» خاطرات دوران اسارت خانم معصومه آباد در کنار اجرای این طرح بیان داشت: در راستاي تداوم ارتقاي اين نگرش به نسل فعلي، برنامه «نهضت ما زنده ايم» در دستور كار برنامه هاي بسيج دانش آموزي قرار گرفته است.

شیری اضافه کرد: با اجرای این طرح و ارائه بخشي از نقشه راه با همكاري فرماندهان واحدهاي مقاومت دانش‌آموزي و ساير دانش‌آموزان در طول سال تحصيلي در مدارس برنامه‌هايی در قالب مسابقات كتاب‌خواني از كتاب «من زنده ام»، نشريه ديواري، ديوارنويسي، نقاشي ديواري و درج شعارهاي با عنوان «ما زنده ايم با هويت اسلامي»، «ما زنده ايم با عطر خوش ايثار و شهادت»، تشكيل گروه سرود و تئاتر، برگزاري مراسم صبحگاه سراسري همزمان با سالروز اسارت خانم معصومه آباد و درج مطالبي از آيات و روايات وسخنان امام (ره) و مقام معظم رهبري مدظله العالي در خصوص «نهضت ما زنده ايم» برگزار می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اميد است سازمان بسيج دانش‌آموزي استان همدان با همكاري و مساعدت حوزه نمايندگي و ساير معاونت‌هاي سپاه و مراكز فرهنگي و سازمان‌ها، نهادها و اداره كل آموزش و پرورش استان گام مؤثري در نهادينه شدن اين طرح بردارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات