رییس اداره برق شهرستان دهلران گفت: در سال گذشته مبلغ 30 میلیارد ریال برای توسعه و بهبود شبکه برق در شهرستان دهلران هزینه شده است.
کد خبر: ۸۵۴۳۱۸۸
|
۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ; نصرت الله محمد بیگی رییس اداره برق شهرستان دهلران در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار ما اظهار کرد: در سال گذشته در حوزه توسعه شبکه، نصب ترانسفورماتور، اصلاح شبکه فشار ضعیف و تعویض سیم های مسی به کابل های خودنگهدار تیرهای چراغ برق و همچنین احداث فیلر فشار متوسط جدید در سطح شهرستان مبلغ 30 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: در سال گذشته از محل اعتبارات طرح های عمرانی شهرستان مبلغ 5 میلیارد و 770 میلیون ریال به اداره برق شهرستان اختصاص یافت که از مبلغ، 3میلیارد ریال برای ایجاد شبکه و برق رسانی به مسکن مهر و مابقی آن برای برق دار کردن منازل پشت اداره هواشناسی و چند روستا از توابع بخش موسیان هزینه شد.

رییس اداره برق شهرستان دهلران تصریح کرد: با توجه به افزایش دمای هوا نسبت به سال گذشته با افزایش مصرف برق مواجه بوده ایم که در اثر افزایش مصرف و گرمای هوا از ابتدای سال تا کنون شاهد 150 مورد سوختگی کنتور برق در سطح شهرستان دهلران بوده ایم.

وی با اشاره به افزایش انشعاب غیرمجاز برخی از افراد از برق(پشت کنتور)، گفت: در این راستا با تشکیل گشت ویژه پلیس برق به صورت جدی به دنبال برخورد با این موضوع هستیم و تاکنون موارد زیادی از تخلفات کشف و افراد خاطی به مراجع قضایی معرفی شده اند.

محمد بیگی با بیان اینکه برق یک سرمایه ملی است، خاطر نشان کرد: از شهروندان تقاضا می کنیم در صورت مشاهده هرگونه سرقت انرژی از سوی برخی افراد با شماره گیری تلفن "121" مورد تخلف را گزارش دهند.

رییس اداره برق شهرستان دهلران با اشاره به اینکه اعتبارت این اداره در سال جاری 20 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است عنوان کرد: درصدد هستیم تا در سال جاری نیز روند اصلاح شبکه فشار ضعیف و نصب ترانسفورماتور در شهر دهلران و روستاها را ادامه دهیم.

وی افزود: به شهروندان دهلرانی توصیه می کنیم تا با خاموش کردن حتی یک لامپ اضافی و کاهش 10 درصدی مصرف برق خود تابستان امسال را بدون خاموشی سپری کنیم.

محمد بیگی اظهار کرد: پرسنل اداره برق دهلران به صورت شبانه روز در طول سال و به خصوص در فصل تابستان در محل کار مستقر هستند تا در صورت هرگونه بروز مشکل نوسان یا قطعی برق در سریع ترین زمان ممکن نسبت به برطرف نمودن آن اقدام کنند.

وی گفت: شهروندان می توانند در صورتی قطعی یا خرابی کنتور برق با شماره تلفن 33722131 یا 121 تماس حاصل نمایند.


ارسال نظرات