مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان:

انقلاب اسلامی برای ادامه راه نیاز به نیرو دارد

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان گفت: انقلاب اسلامی برای ادامه راه و استمرار و استکمال مسیر خود نیاز به نیرو دارد و این نیرو در بسیج تولید می‌شود.
کد خبر: ۸۵۴۲۸۰۲
|
۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، کامیار مهدی پور شب گذشته در نشست تشکیلاتی مسئولین بسیج دانشجویی ادوار مختلف که در مجتمع فرهنگی رفاهی یاس در رشت برگزار شد، با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با دانشجویان که تعدادی از دانشجویان دانشگاه های گیلان نیز در این دیدار حضور داشتند اظهار کرد: مقام معظم رهبری بعد از دیدار با دانشجویان سرشار از نشاط و سرور می‌شوند.

وی با بیان اینکه دیدار مقام معظم رهبری با دانشجویان برای ما یک دستورالعمل است گفت: نشست تشکیلاتی مسئولین بسیج دانشجویی ادوار مختلف را با حضور جمعی از دانشجویان و مسئولین بسیج دانشجویی از دهه 70 تا 90  برگزار کردیم تا از تجربیات این نخبگان بتوانیم استفاده کنیم.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان با اشاره به این که عده ای از شما در دوران دولت اصلاحات مسئولیت بسیج دانشجویی دانشگاه ها را بر عهده داشتید گفت: در آن دوران دوره سختی را پشت سر گذاشتید و حال ما باید از تجربیات شما استفاده و الگوبرداری کنیم.

مهدی پور با بیان اینکه در حال حاضر سیاسی ترین تشکل ها کار سیاسی نمی‌کنند و درگیر مسائل ابتدایی هستند گفت: باید در این رابطه کاری کرد و از شما به عنوان نخبگان تشکیلاتی استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی و نظام ما برای ادامه راه و استمرار و استکمال مسیر خود نیاز به نیرو دارد و این نیرو در بسیج تولید می‌شود.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان افزود: باز تولید نیرو یکی از ماموریت های بسیج دانشجویی است که باید از شما نیروهای جوان و نخبه با تجربه در این مسیر کمک گرفت.

مهدی پور با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری فرمودند باید بر محیط دانشجویی اثر بگذارید گفت: جای تامل است که این اثرچگونه باید باشد؟ چه راهبردی باید داشته باشیم تا بتوانیم انتظارات مقام معظم رهبری را برآورده کنیم.

وی خطاب به مسئولین بسیج دانشجویی ادوار مختلف سال های 70 تا 90 گفت: شما نمونه هایی هستید از بدنه بسیج دانشجویی که سرشار از اندیشه و تجربه هستید و می توانید به بسیج دانشجویی کمک کنید تا در راستای اهداف انقلاب اسلامی گام برداریم.

ارسال نظرات